[B][SIZE=7]
אני יספר לכם את הסיפור של החברה שלי... הסיפור עצמו אמיתי והכנסתי כמה דברים קטנים באמצע..
דרך אגב השמות בדויים פה ..
טטטטטררררררר...טררררררר...טררררררר..טרררררר.. צילצל הטלפון.. הרמתי את השפורפרת : " הלווו הילהה?... זאת עינת בואי אנחנו מחכות לך בקניון מאמי.. שימי בגדים סתרקי ותבואי עם חיוך ואויי לך עם את בוכה עוד פעם ביגלל הדביל הזה שמעת?... " ואז עניתי " אבלללל.."
" שוםםם אבלללל את באה עכשיו " היא סיימה לדבר וניתקה את הטלפון... טוב נו הייתה לי ברירה...
התלבשתי התאפרתי ואימא לקחה אותי לקניון..
הלכתי לשם וחיכו לי בכיסאות שם 5 חברות.. ישבתי וזה.. והם דיברו והכול ורק אני כמו מטומטמת עוד מעט מתה שם מרוב עצב ודיכאון...
פיתאום הוציאה שירי תמונה של החבר לשעבר שלה.. פיתאום היסתכלתי עליו ככה במבט כזה... והרגשתי הרגשה מוזרה.. בואנה מה אני סתומה?.. זאת כולה תמונה של ילד מטופש..
שירי אמרה לי שהוא צריך להיות איתי מחר באותה כיתה.. כי אני עולה לכיתה ז' כפרע עליי אני כבר גדולה ! ! !
אבל מה אכפת לי ... אני אוהבת מישהו אחר שלא שם עלי ביכלל..בעעעעעעעעעעע..
וטוב עשינו את מה שעשינו בקניון וזה חזרתי הביתה והלכתי לישון.. כמובן עם התמונה של הנסיך שליי..
שקמתי.. לבשתי ת'ג'ינס החדש שלי מפוקס.. ת'חולצת בטן מ - TNT ואת המגפיים ממוזה.. חיחי אה וגם
מרחתי ליפסטיק מבריק כזה... הלכתי לכיתה עם חברתי הטובה רוני.. והתרגשתי.. בכול זאת יום ראשון
כיתה ז'.. ישבנו שם ועשינו כול מיני הכרויות כאלה וזה..
ופיתאום אני קולטת שמישהו מיסתכל עליי... אויי לעזעזל.. אני לא מכירה אותו במיקרה... הא כן וואלה זה הילד בתמונה מאתמול.. יווווו איזה חתייייךך.. כולל הגוף שלי רעד יו ואז היסתכלתי אליו.. וחייכתי אליו כמו מטומטמת.. ואז ככה הוא קרץ לי.. איזה מאמיי יאא..
חלפו הימים והכרתי אותו יותר ויותר.. ופשוט..הית..היתא..היתאהבחע...היתאהחגיעחכיע.. נו .. היתאהבתי בו! ! ! הפכנו לידידים הכי טובים צחקנו ביחד והכול והייתה לנו גם טלפטיה משותפת חח
עברו הימים ופיתאום מצאתי ת'עצמי בממצב ש.... מזה זההה כוללל השיכבה כימעט יודעת שאני מאוהבת בו.. טיפשה מטופשת.. גיליתי לכולם..אבל לא נורא חפיף.. ישכחו..
"הילההההההה..הילההההההההה .. תביאי נשיקה ".. היסתכלתי למעלה.. ופיתאום.. יאאא דודייי החתיךך הזהההה נשיקה?!?! וואיי אימאאא הוא רוצה נשיקה.. ממש יענו יענו יענו בפה נשיקה נשיקה יענו..
וואז אמרתי לו "לאאאאאאאאאא..." ואז הוא ענה " נו אל תיהיה רעה "... ואז הוא נתן לי בוסה.. יאאא רק בוסה?.. חח איזה סתומה ואני חשבתי נשיקה אמיתית 😢 😢 אני כזו סתומה..
ילדים ניסו לשדך לי אותו.. אבל זה לא הצליח.. כי הוא לא אהב אותי באמת... הוא אהב אותי בתור כמו אחות כזאת.. ואני התבאסתי...
אחרי כמה ימימם בנות ניסו לשדך לו עם חברה שלהם... והוא כזה היה לחוץ כי בטח הלחיצו אותו ואמרו לו בכוח.. והוא הסכים.. יוווווו אני לא מאמינהההההההההההההההההההההההההההההההההה
ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
באותו רגע.. העולם פשוט... קרסס מעליי.. יאאאא אימאל'הה הוא הסכים לג'מוסע הזאת ולי לא איך זה ייתכן..
יווו.. חזרתי הביתה בוכהה.. ובוכהה.. מרוב בכי התחלתי לכתוב שירים ..שירי אהבהה ונישקתי תתמונה שלו
ושלי ביחד מהטיול השנתיי וכוול היום לא יצאתי.. מהבית.. מהחדר... מהמיטהההההההה ! ! !!
למחרת הלכתי לביצפר ולא יכולתי להיסתכל עליו אפילו.. והוא דיבר איתי חופשיי לא קרה כלום סתלבט וזה..
ואחרי כמה ימים דודי .....
בעעע חפרתי הא?... רוצים המשך?.. תיכתבו חח סיפור ראשון ואני לא מומחית תירשמו עם אתם רוצים המשך..





