אני וחברה שלי עושות עבודה באנגלית ואין לנו מושג כלום!!
ואין לנו מושג גם איך לכתוב ומה לכתוב במכתב!!!
אז יש מצב שתוכלו לכתוב לנו ת'מכתב באנגלית??זה ממש דחוף זה למחר!!
אם כן נודה לכם/ן מאוד!!!
וכמה שיותר מהר [=
אוהבת,חן.
וקוראים לנו ליבי וחן.
וזה לתלמידים באמריקה .





