אוווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אני רוצה למות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נשארה לי תמונה אחת! רק אחת!
תמונה כל כך יפה שלו בפלאפון שלי והפלאפון שלי מת.....
ואי אפשר לתקן אותו...............................................................
מה אני אעשה?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?
דייייייייייייייייייי כמה אלוהים שונא אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





