גםם אני לא.. אני גרה בעפולה וזה יותר מדי רחוקקק
אנשים מי בא למפגש מחר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי יש מחר בכלל מפגש..?
כי עם כן אני וגילי נבוא...
אני גם רוצה לבוא אבל אין לי מושג מאמי וגם ניראה
לי שמלא לא באים...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואלה באמת יש מחר מפגש??
פתחתי על זה אשכול ולא אומרים לי עם יש או איןןן אווףףף 😢
מחר אני ואולו'ש (שלך_תמיד) ניהיה בת"א אז עם יש אנחנו נבוא..
אז יש???
הגבתי בנושא שלך ואם אתם נפגשים בסוף תהנו! 😊
לא ניראה לי בכלל שמישהו כמעט בא...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*