אממממממ טוב היי היגעתי הנה דרך חברה שלי סנטנה
ואממ אני לא ממש יודעת איפה להתחיל אני בת 15 וחצי אני בכתה י'
בואו נתחיל בכתה ז'
היתי באיזה כנס של הביצפר ושם היכרתי מישהו ממש ממש חמוד וחתיך אבל אז לא היבנתי שם דבר מהחיים שלי
3 ימים היתי אם הבן אדם לא זזנו למתר אחד מהשני חוץ מלשירותים ולשינה
והוא אמר לי יום אחד שהוא רצה בלילה לעבור לישון איתי כי היה לו משעמם
שיחקנו ביחד במישחק בשם מג'יק מול איזה זוג טיפשים ורימינו אותם ......
ואז שכבנו של על מזרון וצחקנו ככה כמו בסרטים.......... ואז כשהיתה אמורה לבוא הנשיקה...
קמתי לא כי לא רציתי
פשוט לא היבנתי,
כשהינו מסתובבים שם בנות היו באות ומתחילות לדבר איתו כולם חשבו שיש לנו משהו כולם ידעו את זה!!!
חוץ ממני ביום האחרון שפחתי אליו מים בארוחת צהוריים והוא היתעצבן ותפס אותי וגרר אותי שם בכול המכנה
כשהוא מחבק אותי חזק ושפח עלי מים אחרכך אני רדפתי אחריו כדי להחזיר ולא היצלחתי וכולם ממש כעסו עלינו
ואז פיתאום נפל לי האסימון שאני מרגישה משהו וביקשתי ממנו שנדבר לבד היתחלנו לדבר ואז באו שתי בנות מהביצפר שלי ואמרו לו :
"נו תציע לה כבר חברות נו כבר"
הוא היתרגז והלך!!!
אני בכית המון!!!.
ועד אמצא ח' לא שחחתי ממנו ורק חיכיתי שיהיה עוד פעם כנס.
קצת אחרי תחילת ח' הלכנו לאיזה מקום כזה של מיתנפחים ופגשתי שם במיקרה חברה שלי שאז היתה בכתה ז' ואז היא היכירה לי את אחיה הגדול שהיה בכתה י'
היצור אחד המכוערים עלי אדמות הוא היה חזק וגמר את שתינו מכות שם ושנאתי אותו ואז הוא היצתרף לחוג תאטרון שלנו של ח'-י' בביצפר ויצא לי כול הזמן לשחק תחברה שלו ואת אמא שלו ושנאתי את זה
ופעם אחת המורה אמרה לנו לעבוד יחד והיתחלתי לעשות פרצופים מגעילים ואז מישהו אחר היצביע והיא היחליפה אותו ואני קפצתי מששבהגזמה והיתחלתי ליצעוק תודה ואז חברה של אמרה לי אחרי השיעור שהיתי גועלית והוא ממש ניפגע
הירגשתי חרא אם עצמי והלכתי וחיפשתי אותו כול ביצפר וביקשתי ממנו סליחה והוא אמר לי שזה בסדר והוא ממש לא כועס או משהו
ומהרגע הזה פיתחתי אליו רגשות בהתחלה זה לא היה חזק אבל אם הזמן זה ממש היתחזק וכבר שחחתי את זה מכתה ז'
ובתאטרון הימשכנו תמיד לעבוד ביחד הינו צמד ניפלא !!!
ופשוט לא קרה כלום רציתי אותו אבל פחדתי אחרי חצי שנה היבנתי שכניראה זה לא זה (ככה בסוף ח') ואמרתי שאין לי אליו יותר כלום אבל שיקרתי לעצמי!!!.......... כי כול כתה ט' עוד רציתי אותו וקיוותי שיקרה משהו ואף אחד אחר לא ניכנס לי לראש
ואז ככה באמצא ט'....
היחלטתי לצאת למסיבה כזאתי במועדון ........ממש פעם ראשונה !!!......ילדה תמימה בת 14 שאפילו לא היתנשקה!..... ושם ראה אותי איזה ילד ונידלק עלי
יום אחרכך הוא היגיע אליי לאי סי קיו והיתחלנו לדבר
ולאת לאת קלטתי תבן אדם ומי הוא ומה הוא ולא אהבתי את מה שגליתי בכלל הוא היה חבר של הבנים בשיכבה שלי
ששונאים אותי שינאת מוות מהיום הראשון של כתה ז'
לא היבנתי מה הוא רוצה ממני
והיחלטתי לנתק איתו את הקשר!!!.....
אבל זה לא עבר לי ככה בשקט הוא איים שהוא יפיץ תמונות שלי
כשזה לא עזר הוא איים שהוא יפיץ עלי שמועות
וכשזה לא עזר לו אז הוא איים שהוא יהרוג תידידים הכי טובים שלי
מהר סיפרתי את זה לאחי הגדול והוא הישתגע!!!...
ואז אמרתי לילד הזה שאם הוא ממשיך אחי ניכנס לעסק וזה לא כדי!
הוא היתחיל לפחד ולגייס חברים שלו ונהיה בלגאן אדיר!!
אני ישבתי בבית בוכה לא ידעתי מה לעשות......... ואז לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל אמרתי.....
רוצים את המשך תגיבו





