בקשר למה שפירסמתי אתמול..עם מישהי לא קראה תיכנסו למועדון הלבבות השבורים אתם/ן תיראו כבר מה כתבתי.
אוקי אז כדאי לי להגיד לו היום א מחר ככה:גיא תגיד לי ותענה לי עכשיו בכנות..אתה אוהב אותי או את דניאל?כי אני לא יכולה אני צריכה לדעת..כדאי לי להגיד?
בשביל להבין אתן צכריות לקנות..אזז כתוב למעלה פה בתחילת הטקסטט תיכנו ותיראו
תגיבוו [[=
אוהבתת המוןןן,חןן.
תגיבוו אני חיבית לדעתת היום תשובהה
חןןן.
חן יפה שלי
כןן אמרתי לך כמה שיותר מוקדם תגידי לו הכל ותגיד לו
גיא יש לי שאלה אליך ותענה לי בכנות אתה אוהב אותי או את דניאל?
ותראי מה הוא עונה לך ואל תקחי את זה קשה תגידי לו סבבה רק רציתי לדעת עכשיו דף חדש ונוכל להיות ידידים(תראי לו שהכל טוב למרות שיההי לך קשה)
ואם הוא יגיד לך תשובה חיובית אני כבר סומכת עליך
בהצלחה נשמה
אוהבת אותך
נטי 😊