חשוב לי מאוד שתענו על זה.....
ואם יש לכם תגובות,תגיבו !! אני ישמח !!
חולה עליכם!!!! מואאאהההה
יש פה כבר סקר כזה... ואני אישית לא מאמינה בכלל
הידלקות אולי כן אבל אהבה אין מצב
אני מאמינה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את מאמינה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנו'ש, כה :]
חחחח אני יגיד לך באיסיי למה (;
אוהבת אותך בלי סוףףףףףף!!!
אני מאמינה שיש הידלקות ממבט ראשון ורצון להכיר את הבן אדם יותר לעומק אבל אני לא מאמינה שישר מתאהבים,בכדי להיות מאוהבים צריך להכיר את הבן אדם על כל צדדיו וזה בטוח לא קורה בפגישה ראשונה.
הדס, אני עם התגובה שלך..!!
יש התאהבות אחרי שמכירים.. (: ואני מאמינה
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
ניבו'שש כפרה עלייך
אנשים יש הוכחה שאהבה ממבט ראשון קיימת 😉
ואני וניבו'ש מבינות חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח מורנו'ש יא קרועה!!
מתה עלייך אחותי היפיופההההההה ((:
אוהבת מלא מלא מלא מלאאאאא, ניב 😊
גמני עלייך נשמה שלי
אבל דוגרי יש דבר כזה אהבה ממבט ראשון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אישית אף פעם לא התאהבתי באמת..
ולדעתי אין דבר כזה..כי אין דבר כזזה לאהוב מישהו בלי להכיר את האופי שלו.. הוא יכול להראות חמוד וכל זה.. אבל לא בהכרח יהיה ככה גם במציאות.. בקיצור.. אפשר להדלק על מישהו ישר וזה.. אבל לא לאהוב.. לדעתי כמובן..
אוהבת.. שנינו'ש