רק רציתי להגיד לכם שכולכם רושמות פה סיפורים מהממים !!!!!
וכל אחת ואחת פה יש לה כישרון,נצלו אותו !!!!!!
מואאאאההההה.....!!!!
חולה עליכם !!!!
ותמשיכו ככה !!!! 😊
אגב....
בנים שרושמים פה סיפורים,זה מיועד גם לכם ההודעה הזאת....
אני מסכימה איתך מאמי ואת ממש חמודה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי תודה לכן......
ואני גם מסכימה איתכן חחח...
ת' לשתיכן,
אין עליכן,
מוווווואההההה 😉
חחח חמודה..
אבל יש פה גם בן שכותב סיפור.. חח.. לא רק בנות..
אליוש.. צודקת..
תודה מאמיי..
וכן.. כולן פה מוכשרות..
סיפורים מהממים..
אני אישית מכורה לסיפור סיפור..
כל יום קוראת המשכים!!
ערכתי את ההודעה והוספתי שההודעה הזאת מיועדת גם לבנים
😊
תודה בובה..
ואני מסכימה איתך 100% יש כאן המון בנות מוכשרות
ואני פשוט מכורה לסיפורים פה...
תמשיכו לכתוב...
אוהבת*-*אולוש*-*
זה באמת אחלה סיפורים ואני מזה נהנת ליקרא אותם
וכולכם מוזמנים ליקרא את שלי בכותרת "פחד לאהוב ולהודות בזה"
😉 שזה הסיפור האמיתי שלי ואני מזה מתה שיגידו לי מה חושבים אליו.... 😁