++++++++++++++++++++++++++++++++++
העלים כבר יבשים ואני נעשית עצובה
בתוכי אני יודעת שאני נמצאת בסיוט נורא
הכבישים כבר ריקים אין אחד ברחוב
ואני לא יודעת אם זה טוב לאהוב
האהבה שהייתה נעלמה תוך שניה
ואני עדיין לא מבינה איך זה נגמר במהרה
השמיים אפורים כבר אין אור בחיים
והלב שכואב כבר נהיה עם כתמים
מסתכלת בתמונה שלנו איך היינו מאושרים
ועכשיו איך אנחנו חיים בימים שחורים
מה שהיה לא יחזור עוד לעולם
ואני יודעת שהחיים הטובים לא יחזרו אף פעם
השמחה שהרגשנו כבר איננה שמחה
היא סיוט שהביאה לבדידות איומה
האהבה שהייתה נעלמה תוך שניה
ואני עדיין לא מבינה איך זה נגמר במהרה.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
איך השיר??? תנו תגובות!!!





