אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה..
תעזרו לי..
אני אהבתי ילד אחרי שנה וחצי..
ואז חברות שלי אמרו לי לפקוח ת'עניים שהוא ילד מגעיל
והוא באמת היה מזה סנובב..
והוא התלהב מזה שהוא ידע שאני אוהבת אותו
והתייחס אליי מזה מגעיל...
ושכחתי אותו...
והתאהבתי בידיד שלי.. ממזמן..
ושכחתי גם אותו..
ועכשיו אני אוהבת ילד שגדול ממני בשנה..
ואנחנו מדברים מלא מלא באיסיקיו..
וגם לפעמים בבצפר.. והוא מתוק וכל זה..
אבל אני לא חושבת שהוא אוהב אותי..
ואם אני יגיד לו שאני אוהבת אותו.. אני מפחדת שזה יהרוס ת'קשר ביננו..
למרות שפעם דיברנו... ושאלתי אותו את מי הוא אוהב... אז הוא אמר לי בצחוק שאותי..
והוא שאל אותי את מי אני אוהבת אז אמרתי לו בצחוק שאותו..
והוא שאל אותי אם אני רוצה להיות חברה שלו [[[וכל זה כאילו היה בצחוק]]]
ומאז כל פעם שאנחנו מדברים זה איכשהו עולה לשיחה..
לא יודעת איך.
אבל לא נראלי שהוא מרגיש כלפי משהו..
תעזרו לי??..
וגם אני ילדה.. שלא מתאהבת בקלות.. כאילו אהבתי ילד שנה וחצי למרות שהוא לא אהב אותי וכל פעם פגע בי מחדש..
ופתאום התאהבתי שנה אחת בשלוש ילדים..
ואני עדייןן בהלם..
כי אני לא כזאת!!!
אוהבת גלל....
מאמי, לא יודעת בדיוק איך לעזור לך!
בקיצוור אני חושבת שאת צריכה להסתכן בקשר עם הידיד החדש!
אם את רוצה אותו בתור ידיד אז עדיף שהקשר לשכם ימשיך ככה
ואם לא.. אז פשוט תדברי איתו ותגידי לו שאת אוהבת אותו ורוצה אותו מאוד בתור חבר...!!
מקווה שעזרתי אפילו במעט,
אורוש!
טוב מותק...
אני שמחה ששכחת את הראשון...אם הוא היה מגעיל אז הוא לא שווה את זה!!
דבר שני...
בקשר לידיד הזה שעכשיו...את יכולה לנסות לרמוז לו את זה...
לא להגיד לו את זה ישירות... 😊
בהצלחה!
אוהבת מלאאאא...
מיכל!
אני גם חושבת שאת צריכה להסתכן כי אם לא תנסי לעולם לא תדעי (אולי מה פספסת...)...
גוד לאק!
מממ.. אני מכירה את זהה...!! יש בנים .. שכשאומרים להם שאוהבים אותם .. הם מתייחסים הכי חראאא בעולםם .. וזה כ"כ מעצבןן..!! תקשיבי .. אהבתי מישוו חצי שנה .. ואחר כך שכחתי ממנו ... והתאהבתי במישוו אחר.. וגם אותו שכחתיי.. ואז פגשתי עוד פעם ת'ילד שאהבתי חצי שנה.. והתאהבתי בו .. עוד פעם .. ועכשיו אנחנו ביחד ..!! סוו .. לדעתי .. כדאי לך להגיד לו .. אבל לפני הכל .. תנסיי להתקרב אלייו יותר ... בביצפר ... כיי... אייסי -- פסיידרר... אבל קשר לא בונים על אייסי .. כי אחרת הוא יהיה סתאם .. סוו בקיצורר... תנסי להתקרב אליו יותר בביצפר.. ורק אחר כך תגידי לו שאת אוהבת אותו .. ..!!
גוד לאקקק ... טלו'ששש... 😊
מאמי אם לא תשאלי ולא תנסי לא תדעי
עדיף לך לנסות ולהתאכזב מאשר להתאכזב שבכלל לא ניסית
ולכי תדעי אם הוא אוהב אותך ואת לא תתאכזבי
אל תוותרי לעצמך בובה
תלחמי על האהבה שלך מאמי
ולפי מה שסיפרת אני חושבת שהוא מרגיש משהו
אבל אל תבני על זה פשוט תדברי איתו ותגידי לו מה את מרגישה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי תודה על התגובותת
עזרתן לי..
אנחנו מדברים מלא אם זה באייסי או בבצפר..
אבל הייתה לנו איזה שיחה אחת..
הוא שאל אותי את מי אני אוהבת..
ולא יכולתי לומר שזה הוא..
ואני גם לא יכולה לספר לאפחד..
אפילו לחברות שלי לא..
זה מצב ממש ממש מסובך...
כי איך אפשר להגיד..
אני לא כל כך יודעת איך לומר את זה..
אבל הוא שאל אותי אם אני אוהבת אותו.. וכמובן לא אמרתי לו שכן.. אמרתי לו שאני לא..
ו.. הוא אמר לי אהה.. ואז שאלתי אותו את מי הוא אוהב והוא סיפר לי איזה ילדה אחת..
והתאכזבתי..
למרות שאני לא יודעת אם הוא אומר ת'אמת..
וזה מצב מסובך..
בכל מקרה תודה על העזרה..
מואהה..
גלושק'ה
אין בעד מה.. 😊
יכול להיות שהוא אמר שהוא רוצה מישהי אחרת בגלל שאמרת לו שאת לא אוהבת אותו..
יכול להיות?
לדעתי..
הוא לא היה שואל אותך את זה סתם...לא סתם באים ושואלים מישהו אם הוא אוהב אותך..
תתחילי להתקרב אליו יותר...
תפגשו...תלכו לסרט...תעשו משהו ביחד!!
לאט ובטוח...
אוהבת מלאאא...מיכל... 😊
אולי יש לו רגשות אלייך אם הוא כל כך הרבה שואל על אהבה שלך.
אני חושב שאת צריכה לנסות ללכת על זה
נראה לי... שאם זה עולה כל פעם לנושא השיחה ביניכם.. אז יש מצב שהוא כן מרגיש משהו כלפייך..
תשאלי.. שווה לנסות... כי אם לא תנסי לעולם לא תדעי..
אני עם מיכלו'ש מאמי
תלחמי על האהבה שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי גם אני בבעיה דומה מאוד!!
הוא גדול ממני בשנתיים וחצי ואנחנו ידידים הכי טובים בעולם אנחנו נפשים כל יום כולל שבת בצופים וחוזרים ביחד ..
אני ממש ממש אוהבת אותו!!
אנחנו גם כל הזמן אומרים אחד לשני שאנחנו אוהבים אחד ת'שני ומאוהבים אחד בשני וגם הוא כל הזמן כזה מנשק אותי (לא בפה) ואנחנו מתחבקים אבל תמיד זה בצחוק...
אני לא יודעת מה לעשות !! הוא תיפוס חם כזה אבל למרות זאת יכול להיות שהוא מרגיש כלפיי משו !!
מה אתם חושבים הוא אוהב אותי או לא?!!?
אני לא יודעת מה לעשות בבקשה תעזרו לי!!
לוב יו!!
יאאא איזה חמודותת תודה על התגובות..
הוא אמר לי שהוא כבר לא אוהב אפחת והוא שאל אותי את מי אני אוהבת
ואמרתי לו אפחת.. והוא כל הזמן שואל אותי אם אני אוהבת אותו..
גלושק'ה ה- 😊
חמוד...
תספרי לו שאת אוהבת אותו!!
הוא בטוח אוהב אותך לכי על זה
אוהבת ינירררר