היי זאת נועה-מלאכיתפוסה
אני לא הצלחתי להכנס מהכינוי השני לפורום 😢
אז עשיתי חדש..זוכרים אותי? 😊
חח לא זוכרת אותך.. לא נראה לי שאני מכירה אותך..
שמחה שחזרת..
אני אולה בת 14 מנתניה..
אוהבת*-*אולוש*-*
גם אני לא מכירה אותך אבל טוב שחזרתת חחח
אני חן ואני בת 14 מראשוןן
מוואה ענקיתתת 😛
גמאני לא זוכרת..אבל חפיף בובה נכיר אותך 😉
אני שנהב עוד מעט בת 13..
אז תהני פהה התמכרות נעימה 😊
אני הגעתי לפה רק אתמול... אז אין מצב שאני אזכור.... ברוכה השבה..
אממ לא מאמי לא זוכרת אבל חפיף נכיר כבר 😉
ברוכה השבה תהני והתמכרות נעימה חיחי 😛
אגב. אני גילי בת 14 מנתניה.. ואת?
מאמי אני לא זוכרת בכל מצב
שמחה שחזרת ברוכה השבה ותהני בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני יחסית חדשה אז בטח לא נתקלתי בך אבל כיף שאת כאן
תמיד טוב שיש עוד בנות חמודות שימי לב שיש עכשיו המון חילופי מנהלים וכאלה
בהצלחה בהמשך
הכינוי נשמע לי מוכר...
חחח
נועושששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
מה נשמע נשמה???? חולה עליך!!! ממזמן לא דיברנווו... אני שמחה שחזרתתת... נהיה מזה יבש פה מאז שסגרו את פורום שטויותתתתת!!!! שיוווו... 'געגעתי!!!
ס'תכלי את החתימה שלי... עדין לא שיניתי אותה... זוכרת??? 😉