זהו!?
זה התגובות שאני מקבלת אחרי שאני רושמת לכן המשך כשאני חולה רצח?!
תודה באמת..
ותודה לכל הבנות שכן מתעניינות..
אללה מאמי!! ממש יפה תמשיכי!! ותרגישי טוב
יאאאאאאא בובה את חולה?
תרגישי טוב מאמי!!
אני לא הייתי פה רק עכשיו ראיתי שיש המשך!!
וזה ממש ממש יפה אני מחכה להמשך נוסף 😊
יווו חולה מאמי?! תהיי בריאה מותק-תרגישי טוב 😊
וגמני רק עכשיו ראיתי שהמשכת נשמה
תמשיכי דחוףףף בובה זה יפה רצח!
נשמתי תרגישי טובבבבבבב ואחרי שתרגישי טוב אל תשכחי לשים לנו המשךך
חחחח
מוואה ענקיתתת 😛
וואיי בטח זאת הייתה גלי...סיפור מושלם כמוךך... יאללה המשך~~;
וואי זו בטוח הייתה גליי...
תרגישי ט!2..
ה=מ=ש=ך
חח קראתי אותו ואני יודעת מה הסוף..סיפור מהמם!!
תרגישי טוב עם את חולה..!!!..
תמשיכי תסיפור הוא מדהים פשוט מושלם!!..
אורוש.. 😊