מאמי, אאאוף!!! למה כל- כך קשה לתאר במילים רגש מסויים?!
אני אוהבת אותך.. זה המעט שאני יכולה להגיד! אני לא רוצה להגיד ביי
בלילה כי זה גורם לי להרגיש עצובה ואני לא רוצה יותר להיות עצובה..
אני לא רוצה להגיד לילה טוב כי אז אתה הולך לישון ואני לא רוצה שתלך לשומקום!!!
אני לא רוצה לחבק אותך לשלום כי אני רוצה לחבק אותך תמיד..
אני יודעת שאני אוהבת אותך כמו שאפאחת לא תאהב אותך בחיים!!! אני יודעת
שאני מלאת התלהבות ורגשות כל- כך עזים שאני לא מסוגלת אפילו לראות את מעט הדברים האפשריים..
אני כל הזמן אומרת לך שאני חולה עלייך שאני מתה עלייך ובפעם הראשונה, אני לא מרגישה שבלעדייך
אין לי חיים אבל אני מרגישה שבלעדייך לא שווה לי לחיות אותם! אתה מבין עד כמה זה חזק?
אני מבינה מה זאת אהבה 2 לבבות בונים רגש אחד גדול .. אבל איך אנחנו?... איך בנינו את הדבר המושלם הזה איך?!!!! לפני שאתה בא אליי אני מסתכלת שעות בחלון איזה שקיעה מהממת!! ואני מחכה לך שתבוא
ואני ישמע את הרעש של האופנוע שלך שתמיד מעלה לי חיוך כי.. הגעת! ושאתה הולך ומסתכל שעה על החלון עד שאני ייצא ויגיד ביי.. כן זה מה שגורם לי להיות עצובה מאמי כי אני לא מפסיקה לחשוב עלייך
אתה במרכז, כאילו מסתכלים מלמעלה ואתה בולט מהכל! אני אוהבת את השם שלך בכל דרך אני רוצה לשמוע אותו הוא גורם לי להרגיש טוב.. והמכתבים שלך, אני קוראת אותם והדמעות לא מהססות הן פשוט יורדות
ואתה אומר לי "אווחחח אני פשוט מטורף עלייך".. "איזה מותק".. "תגידי לי מי? מי אוהב אותך הכי בעולם"
מאמי אני גם מטורפת עלייך!!!!!!!!!!!! אין לזה גבולות אני מיואשת שאין לי איך לתאר את זה אבל זאת אהבה חזקה!!! אני יודעת שגם אתה מרגיש ככה ואנחנו יחד תקופה מושלמת מיוחדת שעושה לי רק טוב.. ואת המכתב הזה אתה לא תקרא אבל הוא קיים באיזשהו מקום.. יום אחד אני מאמינה שאתה תראה אותו אבל יעלה לך חיוך כל- כך ענק.. אני פשוט מאושרת שאני איתך!
בן.. אתה הנשמה שלי =)
אני אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אותךךךךךךך הכי בעולםםם





