טוב רוצים המשך? תכתבו דגובות ורק שתדעו שזה לא מופלץ מהתחת וזה אמיתי [COLOR=purple][SIZE=1][SIZE=1][FONT=Arial] 😕
נשמע מעניין מאמי =]]
אבל תעשי טובהה תכתבי בכתב קטן יותרר ועם רווחיים.!!
תודה מראש..
מואההה
בתאלוששששש
[SIZE=7]אממממממ טוב היי היגעתי הנה דרך חברה שלי סנטנה 😉
ואממ אני לא ממש יודעת איפה להתחיל אני בת 15 וחצי אני בכתה י'
אז ככה אני ממש תמימה בקטע הזה של אהבה יעני אני שמרנית ממש והכול ולחוצה וכאלה ואני הכול כזה מגלה יותר מאוחר אז בואו נתחיל בכתה ז' היתי באיזה כנס של הביצפר ושם היכרתי מישהו ממש ממש חמוד וחתיך אבל אז לא היבנתי שם דבר מהחיים שלי 3 ימים היתי אם הבן אדם לא זזנו למתר אחד מהשני חוץ מלשירותים ולשינה והוא אמר לי יום אחד שהוא רצה בלילה לעבור לישון איתי כי היה לו משעמם שיחקנו ביחד במישחק בשם מג'יק מול איזה זוג טיפשים ורימינו אותם ואז שכבנו של על מזרון וצחקנו ככה כמו בסרטים ואז כשהיתה אמורה לבוא הנשיקה קמתי לא כי לא רציתי פשוט לא היבנתי, כשהינו מסתובבים שם בנות היו באות ומתחילות לדבר איתו כולם חשבו שיש לנו משהו כולם ידעו את זה חוץ ממני ביום האחרון שפחתי אליו מים בארוחת צהוריים והוא היתעצבן ותפס אותי וגרר אותי שם בכול המכנה כשהוא מחבק אותי חזק ושפח עלי מים אחרכך אני רדפתי אחריו כדי להחזיר ולא היצלחתי וכולם ממש כעסו עלינו ואז פיתאום נפל לי האסימון שאני מרגישה משהו וביקשתי ממנו שנדבר לבד היתחלנו לדבר ואז באו שתי בנות מהביצפר שלי ואמרו לו "נו תציע לה כבר חברות נו כבר" הוא היתרגז והלך אני בכית המון!!!. ועד אמצא ח' לא שחחתי ממנו ורק חיכיתי שיהיה עוד פעם כנס.
קצת אחרי תחילת ח' הלכנו לאיזה מקום כזה של מיתנפחים ופגשתי שם במיקרה חברה שלי שאז היתה בכתה ז' ואז היא היכירה לי את אחיה הגדול שהיה בכתה י' היצור אחד המכוערים עלי אדמות הוא היה חזק וגמר את שתינו מכות שם ושנאתי אותו ואז הוא היצתרף לחוג תאטרון שלנו של ח'-י' בביצפר ויצא לי כול הזמן לשחק תחברה שלו ותאמא שלו ושנאתי את זה ופעם אחת המורה אמרה לנו לעבוד יחד והיתחלתי לעשות פרצופים מגעילים ואז מישהו אחר היצביע והיא היחליפה אותו ואני קפצתי משיחה בהגזמה והיתחלתי ליצעוק תודה ואז חברה של אמרה לי אחרי השיעור שהיתי גועלית והירגשתי חרא אם עצמי והלכתי וחיפשתי אותו וביקשתי ממנו סליחה והוא אמר לי שזה בסדר והוא ממש לא כועס או משהו ומהרגע הזה פיתחתי אליו רגשות בהתחלה זה לא היה חזק אבל אם הזמן זה ממש היתחזק וכבר שחחתי את זה מכתה ז' ובתאטרון הימשכנו תמיד לעבוד ביחד הינו צמד ניפלא ופשוט לא קרה כלום רציתי אותו אבל פחדתי אחרי חצי שנה היבנתי שכניראה זה לא זה (ככה בסוף ח') ואמרתי שאין לי אליו יותר כלום אבל שיקרתי לעצמי כי כול כתה ט' עוד רציתי אותו וקיוותי שיקרה משהו ואף אחד אחר לא ניכנס לי לראש ואז היגיע החופשת קיץ ויצאתי לקורס מדצים ושם ...
מי שרוצה תהמשך שפשוט ירשום 😉
פתחתי עוד אחד כי היו לי כאן בעיו וכאלה זה פשוט אותו הדבר תסתכול זה 2 למעלה אותו שם הכול אותו דבר ובסדר אני יכתוב אם יותר רווחים והיקטנתי תכתב לא ידעתי שזה כזה גדול ומכוער
המשך מאמי =]]
ושמתי לב שאת חדשה..
אז ברוכה הבאה..
והתמכרות נעימהה =]]
בתאלושששש
טוב המשך.... אממ
אז איפה הנינו?
סוף ט' היה הדבר הכי נוראי שקרה לי ואז כשיצאנו לחופש יצאתי מבולבלת בטרוף ואז ממש מעט זמן אחרכך יצאתי לקורס מדצים אם עוד 3 ידידים
איך שהיגעתי לשם קלטתי שפשוט אין לי כוח לקשור חוטים וכאלה אז שיחקתי אותה הילדה כזה שעושה שיחות נפש לכולם
ותאמינו או לא זה עבד ילדה שרצתה לעזוב לא עזבה בגלל מה שאמרתי לה שכנעתי אותה להישאר
ואז אחרי שהמדריכה ראתה את זה היא שלחה אותי לילד אחר בקבוצה (להזכירכם לא היכרתי אף אחד אני לבד אם קבוצה של 22 איש שאין לי שמץ של מושג מי הם)
בקיצור אז עודדתי תילד הזה וצחקנו וכאלה היכנו עניינים ובלילה הוא אמר שהוא היה יוצא אם אחת כמוני
ולילה אחרכך גם ניסה לנשק אותי ואני כמובן סובבתי את הראש כמו שאני תמיד עושה
יום אחרכך בצוהוריים שמתי לי מזרון לישון
ופיתאם ראיתי תילד בקבוצה שיורד עלי כול הזמן ישן אליו
אז אמרתי לו לזוז אחרי ויכוח ארוך סיכמנו שנישן יחד
ואימצנו תהרגל הזה לכול השאר הימים פעם ראשומה ישני ככה סגורים אחרכך הוא היתחיל לשים ידיים סביבי
ולאת לאת זה היתפתח וגם היתחלנו לישון יחד בלילה וכאלה
אחרי ככה 6 ימים היתעלפתי מחוסר שינה
ויום אחרכך יצאנו כול הקבוצה לניווט
ודיברתי אם אחת הבנות ואמרתי לה שקורה לי משהו איתו אבל אני לא רוצה אותו אז היא אמרה לי "על מה את מדברת אתמול הוא היה אם מישהי אחרת,"
ניפגעתי בטרוף והיבנתי שאני לא יכולה לסמוך אליו יותר
היתרחקתי ממנו והיתי מגעילה אליו בטרוף אבל זה לא ממש עזר הוא הימשיך להתחיל איתי כזה ואמר לי שאני כוסית וכאלה.
היו עוד קבוצות חוץ משלנו קראו להם חוגים היה ככה מ1 עד 12 ואני היתי ב1 ולכול חוג היה איפיון
חוג 1 היו צימחונים
2 לא קשורים
3 נורמלים
4 חתיכים
5 לא יודעת
6 המופרעים
7 גם לא יודעת
8 כנ"ל
9 גם מופרעים
10 אלופי המורל
11 12 סתם כאלה מרוחקים
אז אני לחוג 4 לא היתקרבתי אמרתי שאם שם שם חתיכים אז סתם חבל כי הם בחיים לא ישימו עלי
ביום האחרון כולם בכו וניפרדו וכולם נתנו לכולם ליכתוב להם זוכרונות מחברת ואז בא אליי אחד מחוג 4 וביקש ממני ליכתוב לו טלפון וכאלה רשמתי לו תשם שלי את הטלפון פלאפון ומסינג'ר
ואז גם נתתי לו את המחברת שלי והוא רשם לי "לילדה הכי חמודה מחוג 1 היה לי כיף להיות איתך ולהכיר אותך מקווה שנישמור על קשר וחופש נעים
הוא ניראה טוב ונידלקתי על המראה שלו הוא היה גם קצת דומה לילד הזה שסיפרתי אליו מכתה ז' אבל לא חייתי באשליות וניסיתי לשכוח אותו כי למה שחתיך מחוג 4 ירצה אותי?
טוב המשך מחר אני חייבת לעוף תרשמו את דעתכם [SIZE=1][COLOR=purple][FONT=Arial]
טוב נו נמשיך אממ טוב חזרתי מהקורס הביתה היראתי לכולם תמחברת בגאווה
וכול פעם שהאברתי לדף שלו ניסיתי להישכחש לפאימות לב שהיו לי
למרות שלא היכרתי אותו ואפילו לא ממש זכרתי איך הוא ניראה אז כניראה שהחיבוק שלו הישאיר אצלי משהו (סליחה על הפלצנות)
ואז היתישבת על המחשב כדי להוסיף תחברים שהיכרתי לאיי סי קיו
בערך רבע שעה היתלבטתי אם להוסיף אותו או לתת לו להוסיף אותי אחרי שהיחלטתי שכן גיליתי שהוא הקדים אותי וכבר הוסיף אותי הירגשתי שוב תפאימות לב ואבל היתעלמתי וככה כיאילו בטיבעיות היתחלתי לדבר איתו
השיחות שלנו היתחילו להיתפתח והיתחלנו לישלוח אחד לשני תמונות ואחרי איזה 3 ימים ככה
הוא שואל אותי אם אפשר להיתקשר אלי...
ענית לו שברור ונתתי לו תטלפון שלי בבית הוא היתקשר ואבא שלי ענה לו והוא ניתק וכעס עליי שלא אני עניתי אחרכך הוא היתקשר שוב ואני עניתי דיברנו ככה שעה וחצי שזה די הרבה בשביל אנשים שלא מכירים בכלל ואז היתחלתי לחשוב שאולי הוא גם רוצה אותי
ואז ניזקרתי במה שסיפרו לי על הבנים במדצים ומה שהילד ההוא עשה לי היתי בטוחה שהוא בקשר ככה אם עוד 1000 כמוני והוא מסובב את כולן
אז כתבתי לו הודעה
"שלא תחשוב שאני כמו כול אחת אם אתה חושב שאתה תצליח לשחק איתי אז אתה טועה אני לא כמו כולן ושלא תעיז לחשוב אפילו שאתה יכול לעשות לי משהו כזה תתקשר אלי לפלאפון אם אתה רוצה כי אני לא בבית"
אחרי כמה זמן קיבלתי ממנו טלפון הוא אמר שלא נהיה יותר מידידים כי זה יפגע בשנינו המרחק
ברגע הזה פשוט רציתי לבכות אבל שמרתי בבטן
אבל הוא הימשיך להיתקשר יום יום אחרי ככה 4 ימים כאלה שהוא יתקשר המון ודיברנו המון הוא שאל אותי מה אני חושבת על קשר מרחוק ועניתי לו שאני אומרת שלאהבה אין מרחק ולאחי הגדול היתה חברה כשהוא היה בגילי שגרה מרחק 6 שעות נסיעה ממנו אז אני לא חושבת שאפר להגיד שמרחק הוא מדד
אחרי זמן מה קבענו להיפגש כי באתי לאזור שלו בשביל דודה שלי השיחות שלנו רק הימשיכו ויכלו להגיע ללמעלה מ4 שעות ביום ואחת מהן הוא אמר
"אממ מה רציתי להגיד לך?"
ואני ככה בצחוק אמרתי
"שאתה אוהב אותי?"
והוא ענה
"גם אבל את זה קוותי שתגלי לבד"
באותו רגע הישתתקתי לא ידעתי מה להגיד כבר לא ידעתי מה אני מרגישה איפה למה וכמה ואז אמרתי
"אבל חשבתי שאמרתה שזה רק יפגע בנו"
הוא ענה
"היפתעת אותי אם מה שאמרת ושינית את דעתי ואני עכשיו חושב כמוך והגעתי למסכנה שאני רוצה שנהיה ביחד...
אמשך בפעם אחרת אבלבנתיים בבקשה דגובותתתתתתת !!!!!!!!!!!!!
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם ......................................... 🙄
ווואי חמודה תודה כבר מזמן אנדשים לא קראו את זה אז העברתי את זה לכותרת אחרת "פחד לאהוב ולהודות בזה" אז את יכולה להיכנס גם שיפצתי תסיפור הוספתי דברים שקרו לי באותו הזמן והם יותר מעניינים אז תיכנסי לשם