שמעו אני רוצה לשאול שאלה
כמה סיכוים יש לקשר בין הידידה הכי טובה שלך לבינך?
אני לא יודע מה לעשות אני לא רוצה סתם להרוס את מה שיש
תגיבו אהבת'כם
תלוי אם הידידה גם מרגישה כמוך מאמי..
אם אתם מחבבים אחד את השני אז יש סיכוי ..
אבל אם לא או למשל נהיים חברים ואז נפרג=דים אז זה הורס ת'קשר מאוד..
אבל הכל כאן תלוי אחד בשני..
בהצלחה
אורין!
אם היא מרגישה כמוך אז סבבה...
אם לא אז רוב הסיכויים שכבר לא תיהיו כאלה ידידים טובים...
אתה צריך לברר.. אם היא כמוך מרגישה אז כן סבבה יש סיכוי!! אם לא אז גם תאבד אותה בתור ידידה וגם לא תהיו ביחד!
תספר לנו מה נסגר אם זה! 😊 ..
אני עמדתי במצב בדיוק כמו שלך רק בדיוק ההפך היא אהבה אותו ואני לא ..
אולי היא מרדגישה אלייך יותר ואולי לא..
אבל רוב הסיכויים שהיא מרגישה אלייך כידיד .. כי אתם ממש ידידים טובים
יש מצב... אבל ברגע שאחד ממכם התחיל לרצות יותר הקשר כבר נהרס