החיים הם שילוב של גן עדן וגיהנום...
ולפעמים אנו נהנים ולבסוף גם סובלים.
ובתקווה יש גם עצב ואכזבה .
ובחיים מנסים לשרוד החלשים.
אנחנו תמיד נאבקים
ורוצים חייים שקטים
פיגועים יש כל יום.
והרוגים הם המון..
אז תעצרו מלחמה
לפני שיקרה עוד אסון.
כי בשואה נהרגו 6 מליון.
מספר גדול שלא נקלט.
כי החיים כבר נקבעו מלמעלה
והם סגורים וחתומים.
כי החיים יפים אבל הם קשים
ושנראה לנו שהכל קל , פתאום הכל נעלם.
אהבה זה דבר יפה
ושנאה ה זה מקנאה
כל אחד מזלזל באחר
כאילו הוא שווה יותר,
אלימות היא לא דרך
של פיתרון...
אז צריך לעצור לשניה ..
ואת השיר ללשיר מהתחלה.
( חלק מהשיר ידידה שלי כתבה .. )





