האם אתם באמת מאמינים שיש דבר כזה אהבה ממבט ראשון... ? זה קרה לכם פעם?
תצביעו לסקר ,ותגיבו!!
ואם זה קרה לכם. ספרו לי איך זה נורא מעניין!!
לא מאמינה!
אולי יש מצב להדלקות ממבט ראשון.. אבל ממש ממש לא אהבה..
בשביל לאהוב צריך להכיר את האופי של האדם..
וממבט ראשון.. אממ לא מכירים.
נאי כןןןןןןןן!!!
אני עם אהובי יותר משנה והתאהבנו ממבט ראשון!
מהיום הראשון שניפגשנו סתם ככה אני זוג!!
בטח שאני מאמינה באהבה ממבט ראשון...
קרה לי שהתאהבתי ממבט ראשון בכיתה ג' ואהבתי את אותו בן אדם עד סוף ט'...
ב-ט' התאהבתי במישהו אחר גם ממבט ראשון היינו חברים 4 חודשים
הוא היה הנשיקה הראשונה שלי וניפרדנו הייתי בדיכאון בגלל זה...(סיפור ארוך...)
ועכשיו לא ממזמן אחרי שהתגברתי התאהבתי שוב במישהו ממבט ראשון ואני מקווה שילך ביינינו...
אהבה ממבט ראשון לא.....אולי הדלקות אבל לא אהבה
אמממ.. יכול להיות
יותר נדלקים על מישו ממבט ראשון
אבל מה שכן.. במקרה שלי
נדלקתי-=> התאהבתי-=> נשפרתי
חחחח והכול ממבט ראשון
עזבווו אני מתוסבכת.. חחח
הייתי פה-=> לילושית
😊
😁 אני התאהבתי במישהו בגלל השם שלו חחח אז אתה מדבר איתי על מבט?!?
זה היה לפני כיתה ז' כשהביאו את רשימת התלמידים וראיתי את השם שלו וישר התאהבי בוווווו....
אני מאמינה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמצע!
אפשר להדלק בגלל היופי..!
אבל לא בגלל האופי!
ואני מכירה מקרים שחברה שלי נדלקה כבר על כמה בנים בגלל היופי !
למשל מקרה אחד ראתה ילד אחד שנראה טוב באותו יום החליטה שהיא אוהבת אותו
אחרי כמה זמן ש"השיגה" אותו אחרי יומיים בערך היא נפרדה ממנו למה? נחשו..
אבל שראיתי ילד אחד בתחילת השנה הסתכלתי עליו כזה..
ואחר כך בערב שיצאנו הוא דיבר איתי והבנתי שהוא יהיה מישהו מיוחד בשבילי..
ועד היום נחשו מה קורה לי?... שוב-נחשו חח..
לא מאמינה בכלל..
כי לראות בנאדם ולהתאהב בו רק מלהסתכל עליו זה להאהב בחיצוניות שלו!
בשביל באמת להתאהב צריך להכיר טוב טוב ורק אז הרגש הזה מתפתח...תוך הכרות אחד עם השני!
אין מצב אני לא מאמינה בזהההה ברור שיש הידלקות ממבט ראשון שראיתי את חבר שלי לשעבר נדלקתי עליו אבל בגלל החיצוניות שלו אמרתי לחברה שלי "בואנהה הבנאדם הזה כוסוןןן הלוואי והוא יתחיל איתי" וזה אכן קרה בהפתעה אבל זאת לא הייתה אהבה אלא הידלקות על היופי שלו זה שאחרי זה התאהבתי בו זה היה בגלל האופי שלו!
[COLOR=red]> אבל רק אופי יכניס אותך פנימה>>>[COLOR]/
@~ שרונו'ש~@