בית 1
מלילה ללילה.. היא נאנחת.. מיואשת..
מיום ליום.. היא בוכה רק דועכת..
הרוח בעיניה ודמעה אחת.. מרה
וסביב שפתיה חרוט לו.. שמך..
פזמון-
היא רוצה רק אותך.. לא מסוגלת
לשכוח ממך.. לא מוותרת
אני אדישה.. אולי מעצבנת..
אבל בגללך.. אני לא נרדמת!!
בית 2
יש לי סיבות אני לא מחפשת בעיות..
יש לי חיים.. וגם יש לי גבולות..
אני מתקשרת.. משאירה אלפי הודעות..
אתה פועל ללא שכל ולא קולט שזה סתם שטויות..
פזמון-
היא רוצה רק אותך.. לא מסוגלת
לשכוח ממך.. לא מוותרת
אני אדישה.. אולי מעצבנת..
אבל בגללך.. אני לא נרדמת!!
היא רוצה רק אותך.. לא מסוגלת
לשכוח ממך.. לא מוותרת
אני אדישה.. אולי מעצבנת..
אבל בגללך.. אני לא נרדמת!!
!*!
שיוווווווווווווו מאמי איזה מהמםםםםםםםםםםם!!!!!!
כל הכבוד!!!!!!
תמשיכי לכתוב!! זה מושלם!!!!!!!!!!! 😛 😛
איזה כישרוןןןןןןן,
אהבתי רצח!!!,
תמשיכי לכתוב כי יש לך את זה!!!
אויייי איזה מתוקות אני חולה עליכןןןןןןן
יאווווו איזה יפהההה
יש לך כישרון ברמות!!!!!
אהבתי לאללה!!!!! 😛
אוהבת הכי בעולםםםם
מואההההההההההההההה
פששש..
מדהים כפרה..
תמשיכי לכתובב..
יפהה מאמי.. 😊 פשוט מדהים!
תמשיכי לכתובבבבב
מוואאה שלי
תגידו לי בנות!!! איפה אתן עושות את כל הרקעים האלה גם הזוהרים
השמות שלכן בתוך תמונות..
שלי ... הפרפרים פשוט מושלמים!!!!
איפה יש את זה ???. בכלל כל השמות שאתם עושות שזה נוצץ?..
😊
וואי אהבתי!!!!!
מאמי יש לך כישרון ענק...
תמשיכי ליכתוב😊
יאאאא מאמייי יפה רצחחחח
אהבתיי! יש לך טונות של כישרון בובה
תמשיכי לכתוב לנו חולה עלייך מווואהההה
את מחברת לזה גם מוסיקה? 😊
שיר חמוד.. 😊
מהמםםםםם יפהה ממש ממש ממש אהבתי מאוד!!!
QUOTE בת-אלושקה פורסם ב 30/03/2005
יאווווו איזה יפהההה
יש לך כישרון ברמות!!!!!
אהבתי לאללה!!!!!
אוהבת הכי בעולםםםם
מואההההההההההההההה