לימדת אותי להרגיש ככה הרגשתי את זה עמוק מבפנים
לימדת אותי להבין ככה הבנתי שזה לא רע אלא מלא בדברים טובים.
לימדת אותי לשקר כי ככה אני לפעמים יצליח בחיים
לימדת אותי לענות כדי שלא יעבדו עליי בעיניים
לימדת אותי לראות וראיתי שאנחנו שתיים.
לימדת אותי ששתים זה תמיד ביחד
ולימדת אותי שחיים זה אהבה אחת גדולה.
לימדת אותי לדבר וככה יכלתי להגיד את מה שהרגשתי עמוק מבפנים.
לידמת אותי להקשיב וככה יכלתי לשמוע את כל אותם דברים..
לימדת אותי לטעות שככה בעצם מצליחים
לימדת אותי לבלוט כי ככה מתקדמים
לימדת אותי כל כך הרבה דברים עד שבסוף עזבת ואני נשארתי בודדה
הדבר היחיד שרציתי זה להיות איתך.
הענקת לי ובסוף לא נשארת ואני פתאום עם כל הנפח הזה פה בעולם?
מה אני עושה ומאיפה הגיעו כולם?
כשלא יהיה לי מה להגיד מה להרגיש מה לראות ועל מה לענות?..
איפה אתה תהיה?
אהה לימדת אותי שלכל דבר יש סיבה.. אז איפה טעיתי?
אבל לדבר אחד אני לא מוכנה..
אל תגרום לי לחפש תשובה
אל תגרום לי ללכת אחורה כי אני יפול!





