שלוםם לכולםם [=
אניי מאוד רוצה להתנשקק צרפתיתתת וזהה אבל אני לא יודעתת איךך!!
מה כאילו היו לי הרבה הזדמנויות עם ילד שאני אוהבת וזהה..אבל לא משנה תמיד היה משהו שנהרס או טלפון או זהה (הטלפון כאילו הרסס הכלל)ואני מפחדתתמכאילו על מה צריך להקפידד איך זהה וזההה...איך מתנשקיםם בכלל??
תגיבוו [[[=
אוהבתת,חן.
הא מאמי
שומעת..אי אפשר להסביר אי מתנשקים...לפני שאני התנשקתי בפעם הראשונה שאלתי בדיוק כמוך
וכולם אמרו לי פשוט תזרמי...והאמת שזה נכון את לא יודעת מה לעשות פשוט תזרמי איתו תאמיני לי שזה הכי כיף בעולם וכ''כ לא מסובךך...רציני נשמה אל תדאגי בגלל זה הכל ילך לך טוב את תראי!
ובקשר לפלאפון--->תסגרי אותו שאת איתו!! חחח אין אין פלאפון לפעמים זה דבר מעצבן רצחח
בהצלחה שיהיה 😉
אה ושחכתי...על מה להקפיד שאלת?
פשוט תקחי איתך מסטיק... 😉 חחח וכל הבעיות נפתרו!
תודה מאמי [=
אוהבת אותך.
ותמשיכו להגיב [:
אוףף איתכםם
טוב לא משנהההה
מותק..
באמת שאין כלכך איך להסביר...
כמו שאמרו פה...תקפידי על מסטיק...על שפתיים לחות ...לא סדוקות...
😊
ו..בהצלחה..!