הייתי פעם בקשר עם מישהו,
ואהבתי אותו נורא,
והוא היה ממש ממש מקסים אלי,
והוא הראה לי שהוא אוהב אותי,
עכשיו אני כבר לא כ"כ סגורה לגבי זה,
אבל פעם כשהוא היה אומר לי את זה,
זה היה נשמע כ"כ אמיתי,
והוא תמיד היה מקשיב לי, ותומך בי,
ופתאום הוא החליט שהוא כבר לא אוהב אותי יותר,
והוא לא עונה לי אף פעם,
והוא תמיד מקלל אותי,
ואומר לי שאם אני ישלח לו עוד הודעה אחת,
הוא יבוא אלי הבייתה עם אולר((לא הוא לא..)),
ופעם הוא היה באמת הילד הכי מושלם,
וכנראה שזה סתם היה..והוא לא באמת מושלם,
עכשיו השאלה היא..
האם הייתי מאוהבת בו?
כי בכל זאת..זה לא היה ממש הוא,
בתכלס..הוא ילד ממש מניאק..
אז הייתי מאוהבת בו או לא?
אם את שואלת אנשים אחרים לגבי זה..
אז לדעתי לא.
ואני לא מבינה מה כל כך קשור את מה שסיפרת על איך הוא היה?
אפשר להתאהב באדם הכי מגעיל שיש בעולם, אז מה?
ובכלל, איך נכנסת לקשר עם מישהו כזה???
אני חושבת שאת זה את צריכה להרגיש
אנשים לא יכולים להגיד לך אם את מאוהבת
או לא מאמי
אני מסכימה עם הדעות שמעליי!
אני חושבת שרק את יודעת את התשובה לשאלה
אם את מאוהבת בו!
מקווה שעזרתי!
אני כן, אני באמת באמת מרגישה שאני מאוהבת בו,
אבל זה נשמע לי קצת מוזר שהתאהבתי בבנאדם כ"כ מגעיל,
למרות שפעם הוא לא היה מגעיל,
אבל עדיין..למרות שעכשיו הוא מגעיל אלי,
אני עדיין אוהבת אותו,
כי אני מרגישה שהוא לא באמת בנאדם מגעיל,
אני יודעת שהוא לא כזה..
וזה קצת מוזר..לא? =\\
לא מוזר שהתאהבת בו.
מוזר שהוא פתאום שינה את ההתנהגות.
כי לא נראה לי שאפשר להתשנות ככה מהקצה לקצה.. כנראה שהוא תמיד היה כזה רק לא הראה כלום.
QUOTE כנראה שהוא תמיד היה כזה רק לא הראה כלום.
כנראה שבאמת הוא תמיד היה כזה,
אז לא יודעת איך להסביר ממש אבל..
זה לא ממש נקרא שהייתי מאוהבת "בו"..
כי בכל זאת זה לא היה "הוא" ממש.. 😊
הבנתי...
קיצר.. יהיה טוב בובה! 😊
הזמן משכיח הכל.. 😊
מאמי גם אם הוא מניאק וגם אם הוא לא מניאק
זה אפשרי שאהבת אותו אבל התשובה היא נמצאת רק אצלך
תחשבי על זה ותגיעי לתשובה בובה
ומאמי הוא ילד חרא אם הוא אמר לך שהוא יבוא עם אולר
תתרחקי ממנו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את צריכה להרגיש מה שבאמת בלב שלך.. אל תשאלי אחרים...
לדעתי את גם לא ממש התאהבת בבחור עצמו אלא באישיות שהוא הראה לך והאיש האמיתי שהתחבא מאחורי המסכה בעצם התחלת לפקפק בו כאשר נודע לך מי הוא באמת.
תתחילי לחשוב מתי אהבת אותו ותחשבי עם הרגשות שלך כיום הם מתוך הרגל או מתוך כך שאת באמת מסתכלת עליו ומחייכת, וכשאת עושה את זה במקרה וזאת האפשרות השניה, תנסי לראות על מה את חושבת, אם זה בעצם זיכרון על ימים עברו או מחשבה על היום, ההווה, איתו..
מקווה שעזרתי 😁
אבל אנ'לא יכולה לשכוח אותו,
ניסיתי המון פעמים ואני פשוט לא מצליחה,
וכל הזמן שאני עצובה,
אז אני נזכרת בו ומתחילה לבכות.. =\\
כמו שאומרים הזמן מרפא את כל הפצעים.
זה קשה, זה כואב, אבל ברגע זה את צריכה להיות חזקה ואולי אפילו תנסי להעביר את הזמן..
תצאי תבלי העיקר שלא תהיי בבית לבד עם עצמך ואז תהיי מדוכאת ותיזכרי במה שקרה..
אני חושבת שבתקוםה הטובה שלכם ביחד אולי גם היית מאוהבת..אבל אחרי הכל את היחידה שצריכה לדעת את זה!
ועכשיו כשאת רואה מי הוא ומה הוא עדיף לך פשוט לשמור ממנו מרחק..