אני צריכה שמישהי תעזור לי בבקשה לרשום לאחי ברכה יש לו יום הולדת 20
ובנוסף לכך יש לו שנה בצבא אני צריכה את זה דחלוף...
אז בבקשה כל מי שיכולה לעזור לי שתעזור בבקשה...
תודה לכולם...
מואה
אוהבת אותכם 🙄
אוקיי אני אנסה
הנה לגיל 20הגעת
שנה בצבא סיימת
לך אחי היקר
מאחלת אני
המון מזל טוב
אושר והצלחה בהמשך
רוצה שתדע
שאתה אח
נפלא
אוהבת אותך
מכל הלב
ולך מאחלת
את כל הטוב שבעולם
תמשיך להיות כמו שאתה
כי אתה פשוט מושלם
גיל 20 זה לא קצת
עכשיו החלטות רבות לפנייך
כמו אם מי לחיות את חייך???
אז תשקול כל דבר שעומד לפנייך
בטוחה שתעשה את הדברים בדרך הנכונה
בהצלחה....
טוב אחי היקר אז בפעם השנייה
מאחלת לך
מזל טוב עד 120 שנה
ממני אחותך האוהבת................
מקווה שעזרתי...
היי מאמיי מממש ממש תודה אני יחפש...
אוהבת אותך המון..
נ.ב
למי שיש עוד ברכן
ות תרשומו לי בבקשה
אוהבתאותכם.
הנה רשמתי לך למעלה!!!!
עזר לך???
וואי שנשנשנשנשנשנשנששנוש....
מאמיי ממש ממש מש תודה....
אהבתי....
חולה עלייך
שמחה שאהבת מאמי
מקווה שעזרתי
שיהיה מזל טוב
אוהבתתת המון שני