מה אתם חושבים על ריבים בקשר? לאו דווקא זוג
זה טוב/לא טוב?
מתי צריך להתנצל? אם בכלל? מי צריך להיות הראשון?
בקיצור מה דעתם?
לפי דעתי רבים נורא עוזרים..
ככה אפשר להוצי את כל האמת למרות שהיא לפעמים
לא ממש יפה.
ולפחות אם רבים אפשר להזן את המערכת
יחסים כי לפעמים אנחנו חושדים,או איזה שמועה צצה
אז צריך לוודא את זה אבל לפעמים בגלל זה רבים
אבל אני מאמין אם האהבה חזקה הריב זה עוד
סתם חלק מחברות.!
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/03/2005) מתי צריך להתנצל? אם בכלל? מי צריך להיות הראשון?
בקיצור מה דעתם?
מי שטעה או מי שבאשמתו התחיל הריב אבל בעצם האשם הוא צריך להתנצל,
כי מי שלא עשה כלום על מה יש לו להתנצל?
ושת מדברת על זה . זה קשור אלייך?
לפעמים כל אחד חושב שהוא בסדר ולפעמים 2 הצדדים לא בסדר
אני מאמינה שכמעט בכל ריב כל אחד מהצדדים עשה משהו לא בסדר
אין דבר כזה לא עשה כלום
אממ קשור קצת...
סתם אתמול בערך רבתי עם מישהו... והרגשתי רע בגלל זה כל היום
אבל אין לי מושג מה לעשות
אבל באופן כללי אנשים אתם לא עוניםםםםםםםםם 😠 😮
ריבים בין בני זוג החרכיים...
תמיד יש ריבים!
ככה לומדים להכיר את הבן זוג באמת!
וצריך להתנצל, ברור! וצריך להציג גם את הטעות שלי בכל הסיפור, ולאמר שסליחה, ועל מה אני מתנצל\ת!
בין חברות, עדיף שלא........... אבל מה לעשות לפעמים קורה!
מה שבטוח- חייבים לדבר!!!!!!!!!!!
בין הורים וילדים- אין כזה דבר לא רבים!!
חייבים אחר כך לבוא ולאמר סליחה!!!!!!!!!
ריבים יתקיימו אם תרצה ואם לא, ותמיד רק עם האנשים שחשובים לך!
מה שבטוח- תמיד צריך לאמר סליחה, ולנסות לשפר ולא לעשות לפעם הבאה!!
בכל קשר של אהבה או ידידות יש ריבים אפילו אם הם קטנים וסתם צובטים כזה ולא פוגעים ממש
אין קשר אמיתי בלי ריבים...
והריבים דווקא תורמים לקשר...
אחרי שרבים אם למשל את רוצה לבדוק אם את באמת חשובה לאותו בנאדם זו אחת הדרכים..
אם הוא יבוא ויתחיל לדבר ולראות מה קורה אז את באמת חשובה לו.. חחחח
כנראה שאני בודקת את זה יותר מידי פעמים =//
ריבים (כמו שהשאר אמרו) עוזרים להגיד לחברות\חברים את מה שאת חושבת עליהם! נכון שיש את אלה שחושבים שהם מושלמים וכשאומרים להם משהו רע שמשנה להם את המחשבה, הם מתחילים לצרוח ולתפוס עמדה!.. אבל זה טביעי! אני חושבת שמי שבאמת חשוב לו החברות הזו, הוא יתנצל.. יש כאלה שקשה להם פנים מול פנים... אז חביב לכתוב מכתב מקושט ויפה ולהסביר את כול הדברים שאמרת ולמה אמרת! כי (לי לפחות) קשה להתנצל פנים מול פנים.. זה מביך.. כי גם לא בטוח שהיא\הוא ירצו להקשיב! יש לי חברה (או יותר נכון, הייתה) שכול הזמן רבה עם חברות אחרות שלה וכשהייתי רומזת לה להשלים, כי הם צודקים, היא תמיד הייתה אומרת לי "למה? אבל אני צדקתי! היא טעה" או משהו בסגנון.. ילדה מעצבנת בקיצור... חח.. לא משנה!
על זה אומרים אל תהיה צודק, תהיה חכם