פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

שיחקווו בייי

✍️ שווה_בפוזה 📅 28/03/2005 11:15 👁️ 215 צפיות 💬 8 הודעות
אנשים , אתם לא יודעים עד כמה שאני עצובה... ניצלו אותיייייייי... ואני כמו מפגרתתתתתת...

תראו הכרתי מלפני שבוע ככה ילד מהביצפר שלי שהוא בכיתה יב
אז התחררמנתי איתו על הפגישה הראשונה ... כמו מטומטמת ! והוא אמר לי שהוא רוצה אותי רציני ושהוא לא ישחק בי או יפגע בי...

תראו ביום שישי אז הילד הזה שהתחרמני איתו וכל זה אז הוא היה צריך לבוא לישון אצלי ביום שישי ... אז ב 12 בלילה אני שואלת אותו תגיד איפה אתה אני מחכה לך !??! אז הוא אומר לי שמעי אני לא בא היום ....... אני ילד מניאק זאת לא את זה אני !!!!!!!!!!1
אוקיי אז אני רושמת לך אבל למה אתה לא בא ?!?! אז הוא אומר לי המחשבות שלי לא אותו דבר כמו המחשבות שלך !... אז אני אומרת לו מה המחשבות שלך אז הוא אומר לי : כחולות !!!1
אז הוא אמר לי : תראי רק אם נשכב אני אבוא לישון אצלך ... אז אמרתי לו שמע אני עדיין לא מוכנה לעשות את זה ... אז הוא אמר לי מה כולה לשכב כולה זין קטן וחמוד ... ... ואחריזה הוא אמר לי נוו אז יש מצב לבוא ולזיין אותך היום !?! אז אמרתי לו שלא ... אז הוא אמר לי אז זה נגמר בינינו ושהיו לך חיים נפלאים ...!!!1 ואחריזה לא רשמתי לו כלום והוא גם לא רשם לי !!!1 ( זה היה ביום שישי )... אתמול בלילה הוא שולח לי שתי הודעות ! ככה:
מה קורה דורין ?? ולא עניתי לו אז אחרי 5 דקות הוא שולח לי : דוריןןןן
ואני לא עניתי לו בסוףףףף...
אני מרגישה גרועעעעעע אני בדיכי רציני כל הימים האלה אני לא מפסיקה לבכות ... אני לא יודעת מה לעשות כבר... הלב שלי שורףףףףף...

מקווה שתגיבו לי
טוב אבל את לא חייבת לרשום את זה בכול הפורומים מספיק פעם אחת
איזה ילד חרא מאמי הוא לא שווה שתרגישי ככה בגללו
בסדר עשית טעות שהתחרמנת איתו אבל אין מה לעשות
את בת אדם בובה ומותר לך לעשות טעויות רק מזה לומדים
תהיי חזקה את תתאהבי במישהו אחר והכל יסתדר!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו נאפי...קחי מסקנות לבחור הבא שתצאי איתו,אבל תיזהרי לא להפוך להיות
אנטי נגד כל הבנים,צריך לזכור שיש כאלה ויש גם טובים יותר.
פעם הבאה תיזהרי יותר ותנסי להבין מה הכוונות האמיתיות של הבחור לפני שתעשי משהו שלדעתך טעות.
אין טעם שתבכי ותסבלי בגלל מה שהיה-תהיי סלחנית קצת כלפי עצמך,תוותרי לעצמך,את בסהכ בן אדם טעית זה בסדר.העיקר לא לחזור על זה שוב.
מקווה שעזרתי ופה בשבילך...
הדס מאמי השלמת אותי חח מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (שווה_בפוזה @ 28/03/2005) אנשים , אתם לא יודעים עד כמה שאני עצובה... ניצלו אותיייייייי... ואני כמו מפגרתתתתתת...

תראו הכרתי מלפני שבוע ככה ילד מהביצפר שלי שהוא בכיתה יב
אז התחררמנתי איתו על הפגישה הראשונה ... כמו מטומטמת ! והוא אמר לי שהוא רוצה אותי רציני ושהוא לא ישחק בי או יפגע בי...

תראו ביום שישי אז הילד הזה שהתחרמני איתו וכל זה אז הוא היה צריך לבוא לישון אצלי ביום שישי ... אז ב 12 בלילה אני שואלת אותו תגיד איפה אתה אני מחכה לך !??! אז הוא אומר לי שמעי אני לא בא היום ....... אני ילד מניאק זאת לא את זה אני !!!!!!!!!!1
אוקיי אז אני רושמת לך אבל למה אתה לא בא ?!?! אז הוא אומר לי המחשבות שלי לא אותו דבר כמו המחשבות שלך !... אז אני אומרת לו מה המחשבות שלך אז הוא אומר לי : כחולות !!!1
אז הוא אמר לי : תראי רק אם נשכב אני אבוא לישון אצלך ... אז אמרתי לו שמע אני עדיין לא מוכנה לעשות את זה ... אז הוא אמר לי מה כולה לשכב כולה זין קטן וחמוד ... ... ואחריזה הוא אמר לי נוו אז יש מצב לבוא ולזיין אותך היום !?! אז אמרתי לו שלא ... אז הוא אמר לי אז זה נגמר בינינו ושהיו לך חיים נפלאים ...!!!1 ואחריזה לא רשמתי לו כלום והוא גם לא רשם לי !!!1 ( זה היה ביום שישי )... אתמול בלילה הוא שולח לי שתי הודעות ! ככה:
מה קורה דורין ?? ולא עניתי לו אז אחרי 5 דקות הוא שולח לי : דוריןןןן
ואני לא עניתי לו בסוףףףף...
אני מרגישה גרועעעעעע אני בדיכי רציני כל הימים האלה אני לא מפסיקה לבכות ... אני לא יודעת מה לעשות כבר... הלב שלי שורףףףףף...

מקווה שתגיבו לי
מה המצב מאמי?
קראתי כרגע את מה שרשמת בפורום אולי זה באיחור אבל את לא חייבת לו שום דבר ואם את מרגישה שאת לא מוכנה לזה אז את צריכה לעמוד על שלך ולהמשיך בדעה שלך ולא להקשיב לעצות של אחרים וע"י כך הם יהיו מרוצים ולאחר מכן את תתבאסי מזה ובנאדם כמו זה שהכרתי אני מצטער על מה שאני יגיד לך אבל צריך לתת לו מכות ולזיין אותו לשבור לו או ידים או רגליים שלא ידע איך לעשות סקס בכל מיקרה מתוקה שמרי על עצמך זה הכי חשוב שיהיה לך אחלה ערב שבעולם
נשמה דעי לך שבחיים יש דברים שפוגעים וקשה לשכוח אותם יש כאלה בנים שלא חושבים על הרגשות של הבנות וחושבים שהם יכולים לעשות בנו כרצונם
אבל את מתוקה שלי צריכה להיות חזקה ולעמוד על שלך ןאל תיתני לאף גבר לנצל אותך לרעה תהיי חזקה מאמי אני מחזיקבה לך אצבעות
QUOTE מה המצב מאמי?
קראתי כרגע את מה שרשמת בפורום אולי זה באיחור אבל את לא חייבת לו שום דבר ואם את מרגישה שאת לא מוכנה לזה אז את צריכה לעמוד על שלך ולהמשיך בדעה שלך ולא להקשיב לעצות של אחרים וע"י כך הם יהיו מרוצים ולאחר מכן את תתבאסי מזה ובנאדם כמו זה שהכרתי אני מצטער על מה שאני יגיד לך אבל צריך לתת לו מכות ולזיין אותו לשבור לו או ידים או רגליים שלא ידע איך לעשות סקס בכל מיקרה מתוקה שמרי על עצמך זה הכי חשוב שיהיה לך אחלה ערב שבעולם


פשוט נכון ועוד משו....אין לך מה לבכות עליו הוא לא שווה את זה הוא סתם חר* הוא רוצה רק דבר אחד והוא אפילו אמר לך את זה. כאילו....בכלל את צריכה להעיף אותו ולשכוח ממנו!
חמודה...באמת שאין לך עכשיו מה לבכות..
אני יודעת שזה קשה.. אבל את רק צריכה ללמוד מזה..

תחשבי איזה ילד חרא הוא!!
אז התלהבת!! י"בניק רוצה אותך... את רוצה אותו...המון בנות היו עושות כמוך..
נסחפת עם ההתלהבות! אין לך כל כך מה להאשים את עצמך.. עשית טעות מבחינתך
ועכשיו תלמדי מהטעויות שעשית..ותשפרי את העתיד..

הוא ממש לא שווה את הבכי שלך!
ואת צריכה להיות גאה גם שלא נכנעת לזה שהוא העמיד אותך במצב לא נוח..
לא רצית לשכב איתו כי לא היית מוכנה!!ולא נתת לו לשנות את דעתך..
כמו לו..אל תתני לאף אחד להכריח אותך או להלחיץ אותך
לעשות מה שאת לא מוכנה לו!

תחשבי עכשיו.. מה יעזור לך אם תבכי ? זה היה..אז צריך להמשיך הלאה..
(ואני יודעת שזה נשמע בצורה מסויימת מגעיל)
אני יודעת שזה קשה אבל תעזבי אותו בעבר ותמשיכי הלאה..

בהצלחה...

אוהבת אביה..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך