מהי היא אהבה? שאלתי את עצמי
ונשארתי בלי תשובה
את האהבה בחיים לא חוותי
כי אולי אהבה זה דבר יפה
אבל אהבה נכזאבת זה דבר קשה
הילדה שראתה בי ידיד
לא הבינה עד כה האהבה שלי חזקה אליה
רציתי רק להמשיך איתה את החיים,
אבל בלעדיה אין לי חיים.
כמה אוכל עוד לסבול
את הלב אמשיך לאכול בשקט
את האהבה שלי אליה
אנסה להדחיק
כי די לכאב שעובר לי בלב
מנסה אני לאהוב אחרת
אבל אי אפשר שאת בליבי נשארת
מנסה להוציא אותה מתוך ליבי
כי ממזמן הבנתי שאת לא שלי.





