😢 הוא שיר דיי קצרר סורי...
עכשיו הוא למעלה!
מנסה לא להיזכר בה מה שקרה
מסתכלת למעלה אל העננים אך לא מוצאת אותך!!
למה אותוו לקחת ה'?!
למה תמיד את הטובים?!?
כל כך עצוב לי כשאני לא איתו...
למה תמיד הכל נגמר רע?!?!
כשהכל היה מושלם כל כך?!?
עכשיו אני פה לבד
ממשיכה את חיי לבד בלעדיו.
מנסה לחיות את המציאות,
שבה אני חייה כשהוא לא נמצא.
אבדתי הכל, הכל אבדתי, את נשקותיו
את ליטופיו, את חיבוקיו,את ניצוץ עיניו
ומה שהכי חשוב את עצותיו
לאן אני עכשיו אפנה?! מה אעשה עם חיי בלעדיו?!?
מה שנשאר זה רק לחלום ולחשוב,
על הרגעיי האושר שכבר לא כאן!!
נזכורר תמיד!!! 😢
שיר קצר, שווה המון, רואים איך את מפילה את כל הגשות שלך, את כל מה שחסר לך על השיר, וזה מה שהכי יפה , ונ.ב איבדת מישו באמת?
לאא אניי אבדתי....
כתבתי את זה בשבילל חברה שלי היאא כןן איבדה אתת חבר שלה בתאונת דרכים..
ואני הרגשתיי שהייתי צריכה לכתוב שיר אז כתבתי...
נ.ב תודה על התגובה
אמאאאאא מאמי קודם כל אין לך על מה לבקש סליחה
לא משנה האורך של השיר משנה התוכן
יצא עצוב בטירוף יש לי דמעות בעיניים
בובה אם זה מדבר עלייך אני מבינה מה את מרגישה
אבל את חייבת להיות חזקה
זה העולם ולפעמים הוא אכזרי אבל צריך לדעת להתמודד
כל דבר שאת צריכה אני פה תמידד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (NuRiTi @ 27/03/2005) לאא אניי אבדתי....
כתבתי את זה בשבילל חברה שלי היאא כןן איבדה אתת חבר שלה בתאונת דרכים..
ואני הרגשתיי שהייתי צריכה לכתוב שיר אז כתבתי...
נ.ב תודה על התגובה
רואים שאת באמת חברה טובה שמזדהה
עם חברה שלה ..
הלוואי שהיה לי חבר או חברה כזאת טוב/ה
כמו שאת.
ובאמת השיר נורא מרגש ...
הוא היה קשור אלייך במידה מסיומת?
וזה יהיה נורא יפה אם אפילו תתני שם לשיר ותמדיכי אותו
אולי אני אמשיך אותו אבלל לא בטוח..
לפחותת לאא השבוע הזה כי כל זה קרה שלשלום...
והייתי חייבת להתפרקק בדרך כלשהי אז כתבתי אתת השיר...
אניי רק מקווה שחברה שלי תיהייה חזקה, ושתמשיך הלאה עם החיים שלה!!
נ.ב שובבב תודה על התגובות הן עושות לי טוב
אמאאאאאאאא יווו מאמי איזה עצובבב 😢 😢 😢
ומאמי באמת את לא צריכה לבקש שום סליחה לא משנה האורך
יאא מאמי דייי אני עצובה עכשיווו אוףףףף 😢 😢
מסכנה חברה שלך 😢 רואים שאת חברה אמיתית מאמי
מקווה שהכל יסתדר לה ולך מאמי
אגב. יש לך המון כישרון תמשיכי לכתוב
😢 😢 😢
איזה שיר מדהיםםםםם!!
כמו שמורני אמרה, לא משנה האורך משנה התוכן!!
תמסרי לחברה שלך את תנחומיי ותהיו חזקות שניכן!!
ואת באמת חברה טובה!
אם תצטרכי משהו מאמי אני תמיד פה ותרגישי חופשי לבקש.
אוהבת מלא, ניב... 😢
וואיי תודה לכן יפיופות!!
אתןן באמת עוזרות ליי להרגיש יותר טוב!!
~!~חולה עלייכן~!~ 😁