כמו שהבנתם מהכותרת-איי ניד הלפ
אני בטוחה שיש אנשים שיוכלו לעזור לי ואני מאווד יודה וישמח אם תוכלו!
אז ככה..
אני רוצה לעשות שין..(למי שלא יודע מה זה=זה כמו מן אתר תעודת זהות כזה...חח אני מסבירה על הפניםם)
ויש דברים שאני רוצה לכתוב כמו זה:

אבל לכתוב מן ד"שים לחברות שלי
ואין לי מושגגגגג איך ובאיזה תוכנה עושים את זה
אם מישהו יוכל להגיד לך איך עושים
או אפילו לעשות לי 🙄 אני יודה לו הכיי בעולםםם





