אהבה היא כמו זריחה- חמה וצהובה. אם היא אמיתית, היא לעולם לא תשקע.
אהבה היא כמו גלידה שלא תיגמר, או חלום שמימנו לא תתאוררי.
אהבה היא השלמות בין גבר לאישה, בין נער לנערה.
אהבה היא מסובכת, אך אם תישמרי עליה , לא יהיו אי הבנות.
אהבה היא לא רק מין , זו יותר הרגשה. אם היא רק מין , זו סתם אשליה.
אהבה היא לחבב כל אדם- רזה, שמן, גדול או קטן.בסוף כולנו בני אדם.
אהבה אין רק בין גבר לאישה.
אהבה היא לעולמים, אם לא לעד. אם לא תחפשי אותה , היא תמצא אותך לבד.
מושלםםםם,
אהבתי מאודדדד,
זה מאוד נכון 😉
איזה משפטים יפים! D:
כל היומן שלי מלא בכאלה.. ^^-
Dora
הדסו'שש מאמי זה באמת מושלם
וכל כך נכון אהבתי
תודה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*