היי היייייי מה המצב אנשיםםםםםם מה קורה שנים לא הייתייייי פה ונזכרתי באתר הטוב הזה כשבאמת זקוק לעזרה ממכם
אז תשמעו זה הסיפור שלי אני מאוהב קשות אפשר להגיד ככה הייתה לי חברהההה שבאמת היתאהבתי בא ממששששש אבל זילזתי באהבה הזאתייייי כי ידעתי שהיא אוהבת אותי שפעם אחדדד פשוט היתעצבנתיי וקרה מה שקרה ודוגרי אני אוהב מאוד את הילדההההה הזאתי אבל בסוף היה הכל טובבב ושוב נהינו חברים אבל היא זרקה אותי טוב לקחתי את זה בקלות ויצאת עם שלושה בנות אחרי זה ושוב עכשיו האהבה שלי היתחזקה מאוד עלייה והיא לא רוצה יש לה חבר שהיא אוהבת מאוד ואני באמת מטורף עלייה ורק חושב עלייהה כל הזמן
מה אתם מציעים לעשות?
טוב אז....קודם כל...ברוך שובך...!! 😁
לא ממש יצא לנו להכיר...
ו..בקשר לבעיה שלך...
אנחנו נמצאים באותו מצב בדיוק!!
גם לי היה חבר...שזלזלתי בו...כי ידעתי שהוא אוהב אותי ...ובסוף נפרדנו..
ועכשיו יש לו חברה...והוא אוהב אותה.....
אמממ...מה שאני מייעצת לך לעשות...זה שני דברים....
או לוותר עליה....כי.אין מה לעשות כלכך...
או להלחם עליה...!!
אני מאמינה שנשאר לה איזה רגש אליך...חייב להיות!
תנסה לדבר איתה...להסביר לה את מה שאתה מרגיש...תתן לך לעשות את ההחלטה...
מקווה שעזרתי.. 😊
אוהבת מלאאא....מיכל...
אמממ.. אוי o.O
'ני חושבת שתתן לה להיות עם מי שהיא אוהבת.. :\
אחרי הכל פגעת בה, והיא הצליחה לשכוח, ולגמור עם הכאב, ועכשיו טוב לה עם מיש'ו שאוהב אותה..
עזוב, תן לה לשמוח ולהיות עם מי שהיא אוהבת..
לפעמים צריך לוותר למען מיש'ו שאתה אוהב, ולתת לו להיות חופשי..
תחשוב שעכשיו היא שמחה,
ואתה,,תנסה למצוא אהבה חדשה P:
Dora ^^
מאמי סתכל קודם תברר אם חבר שלה באמת אוהב אותה
אם הוא אוהב אותה אתה תשכח אותה עם הזמן
ואם הוא לא אוהב אותה תלחם מאמי
אבל תהיה חזק ואל תתייאש
דרך אגב שמחה שחזרת למרות שאנחנו לא מכירים 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עם התגובה של דולי-דורין
לעיתים בחיים צריך לוותר על אדם אהוב למען האושר שלו
במקרה הזה אתה פגעת בה למרות שאתה מאוהב בה
והיא סבלה בגללך,עכשיו טוב לה והיא מאושרת
אתה צריך לשמוח בשמחתה
להמשיך הלאה ולהסיק מזה מסקנות לאהבה הבאה שלך...