הייי מה קורה ?
היה לי קצת משעמם בבית אז נכנסתי לאיזה אתר ובו מצאתי את זה
קטע שלפי דעתי ממש נכון
כשמצפים לאהבה
היא אף פעם לא מופיעה
וכשאומרים נואש ומפסיקים
היא תופיע במקומות הכי מפתיעים
ודווקא ממנה תפרח דברים נפלאים
אין חברים בעולמנו
אך תמיד יש חברי נפש לצידנו
אל תשפטי אדם לפי שמועות
תשפטי לבד עם הזמן
כי תמיד יש אחד שלאותו אדם רוצה להרע
ואת יכולה להפסיד הכרות
ואת יכולה להפסיד הכרות של אדם נפלא
יש ללמוד משגיאות של אחרים
כי אלה הם החיים
עשי מה שאת רואה לנכון
כי בסוף רק עליך יפלו התוצאות





