נאפי את ממש מוכשרת ואני חייבת מכתב שיהיה להיוםם
אז ככה אחותי באה לפני שבועיים לבקר בארץ מחו"ל והים היא חוזרת
אני צריכה ברכה או מכתב כזה יפה
נאפי בבקשה תעזרי לי זה ממש דחוףףףף
תנסי אולי בפורום ברכות...
אני ינסה תודה
אבל בכל מצב.... בבקשה אם עולה לך משהו לראש תכתבי
לי
בכלל כל מי שמוכשרת בבקשה זה דחוףףףףףףףףףףףףףף
בבקשה אנשים תעזרו לי
בפורום של הברכות אין אף אחד זה דחוףף להיום אני מתחננת
אנשים פליזזז
באמת באמת שזה ממש דחוףףףףףףףף
אני חייבת עזרה בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבקשהההההההההההההההההההההההההה
מאמיי רק עכשיו ראיתי את ההודעה אז קודם כל תודה מתוקה
דבר שני אל תדאגי מאמי כמה דקות אני אכתוב לך
אבל פעם הבאה תכתבי את זה בפורום ברכות טוב בובה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי את ממש מוכשרת ואני חייבת מכתב שיהיה להיוםם
אז ככה אחותי באה לפני שבועיים לבקר בארץ מחו"ל והים היא חוזרת
אני צריכה ברכה או מכתב כזה יפה
לפני שבועיים באת לבקר בבית,
את כולנו בחום ואהבה עטפת,
אני אוהבת אותך המון אחות יקרה!
מחו"ל אלינו הגעת,
את הארץ בשמחה הצפת,
אותי באושר מילאת
כי אליך התגעגעתי מכל הלב אחותי!
אני רוצה שתדעי שקשה לי כשאת בחו"ל,
את רחוקה והגעגוע הוא גדול!
אבל תמיד תדעי שלא משנה איפה תהיי,
תמיד תמיד תישארי בתוכי,
תמיד תמיד תהיי אחותי,
אני אוהבת אותך הכי שאפשר,
ואת חשובה לי הכי בעולם!
שתהיה לך טיסה טובה,
תשמרי על עצמך ותחשבי עלינו כשאנו כאן!
תתקשרי בכל הזדמנות,
אל תשכחי לשלוח תמונות,
תהיי בקשר ותחיי בשקט!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין בעד מה בובה בכיףף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*