אז ככה הבעיה שלי נמשכה, ואני חייבת תעזרה, והעצה שלכם,
זוכרים את הילד ההוא, שאמרתי לו מה אני מרגישה אליו והוא אמר שהוא בדיוק נכנס עם מישהי לקשר ועם לא היה אותה, הוא היה איתי, אז תראו מה קרה, וקורה עכשיו.
בקיצור, החלטתי לרדת ממנו, והיה לי קשה, אבל נשארתי עם העובדות,
אז סיפרתי לחבר הכי טוב שלו שאהבתי את אודי (כי- הוא שיכנע אותי לספר)
והוא אמר שהוא בשמחה היה מנסה לסדר, אבל אודי לא רוצה אותי, הוא רוצה את עדן.
אז סופית החלטתי לרדת מאודי,
אני הייתי עצובה, והסתגרתי בבית, ובינתים אנשים אמרו לי צאי בפורים לחורבה, וכול מיני דברים כאלה,
אני לא רציתי, כי לא היה לי מצב רוח אבל אז ששמעתי שיש מצב שאודי יבוא לשם רציתי ללכת להנות ולהראות לו, שאני לא צריכה אותו,
ביינתיים חברה טובה שלי שהכירה לי אותו, הם היו בריב לא דיברו, ורק אני דיברתי איתו אבל אני התרחקתי ממנו אתם יודעים כבר לא באתי אליו וכדו'...
אז חברה שלי רצתה מאוד בשבילי שהוא יבוא לחורבה, לכן היא התקשרה אליו והשלימה איתו בינתיים, היא התחילה לדבר עליי, אני לא הייתי שם, היא הוציאה ממנו תאמת מה הוא מרגיש עליי, הוא אמר לה שהוא חושב שאני שונאת אותו, ושאני חושבת שהוא מכוער, ושאני לא איתו כי ככה וככה
היא התחילה לצחוק כי היא יודעת שאני אוהבת אותו אבל היא לא תסגיר אותי, אז היא אמרה לו למה אתה עם עדן? אז הוא אמר לה, כי עדן אוהבת אותי ואני מחבב אותה כידידה וככה אני יוכל לשכוח את מורן אין לי מה להפסיד, תראו איך נדפק לילד השכל,
טוב, אז היא שואלת אותו בוא לחורבה וזה, והוא אמר מורן תבוא איתך? אז היא אמרה כן והוא אמר אני רוצה לראות וזה קיצור הוא ניסה לשכנע את החבר המפגר שלו אלירן לבוא לחורבה אבל הוא התעקש לבוא למועדון אחר ואודי התחיל לדבר יותר מידי התחיל לדבר עליי שהוא רוצה לראות אותי ואלירן התחיל לחשוד שאודי רוצה אותי, ואלירן הכיר לאודי את עדן הזו...
ועכשיו אלירן אמר לעדן שתזהר ולא תלך לחורבה, גם עם לא עם אודי בקיצור הלכתי לחורבה אבל אודי לא יכול היה לבוא כי חברה שלי התקשרה לאודי וחברה שלו אמרה בטלפון
"אודי אתה לא הולך לשום מקום בלעדיי ובטח לא לחורבה"
כאילו היא לא הרשתה לו ומה הוא יכול לעשות היא חברה שלו
והכול נדפק בגלל אלירן ובגללה...
ועכשיו הייתי צריכה ללכת לטראק כי ידיד שלי היה יכול להשיג לי כסף בחינם והוא אמר שזה במצואי שבת
ועכשיו גילתי שזה מחר!!
וזה לא טובבבבבבב בעעעע הכול נדפק ככה אודי היה בא למועדון איתנו ביום שבת ולא היה אומר לעדן ואלירן ככה אפחד לא היה אוסר אליו וזה
בקיצור הבנתם נדפק לו השכל הוא חושב שאני שונאת אותו מה הוא מפגר???
וגם היה קטע שאודי חשב שחברה שלי סיפרה לי והיא אמרה לי לשתוק והוא אמר לה "ימפגרת מה אמרת למורן לא יכולתי להסתכל אליה מרוב בושהההההה"
וכאלה ואז היא שיכנעה אותו שהיא לא אמרה לי דבר
בקיצור יאא כולם מסכסכים וזוכרים את זה שאמר מהתחלה חבר הכי טוב שלו ידיד שלי...שהוא לא רו צה אותי?
הוא שיקר...כי הוא דלוק אליי וניסה לסכסך
איזה ילדים יאאאא...
ומה עוד אני 1.63...
ואודי 1.70 משו כזה...(אני בת 14 הוא 17 אפשר להגיד..)
ואלירן 1.90 והוא כולה זמן אומרררררררררר שאני ככה וככה ומנסה לסכסךך יאאאאא ילד מעצבן
יאא מה אני אמורה לעשות עכשיווו??





