טוב שמעו אני צריך עזרה ממכם!
אז ככה יש לי חברים שאנחנו יוצאים איתם ימים שישי וכל זה, לא כולנו לומדים באותו בצפר.
אנחנו בסביבות ה15 ילדים או יותר ואתמול יצאנו לראשון סתם ככה יהיה לידה אחת יום הולדת, אז אחרי שיצאנו מהמיסעדה הלכנו לסנוקר.. אחרי ששיחקנו חבר שלי וידידה שלי (ד'א אני אוהב אותה)
יצאו מהסנוק לאט יודע למה... אחר כך גם אני יצאתי וראיתי אותם מעשנים אז מהחבר שלי לקחתי ת'סיגרי( כי הוא יודע שהם הוא לא זורק אותה הוא מקבל מכות) וידידה שלי לא זרקה אז עכשיו איך אפשר לשכנע אותם להפסיק לעשן???
(סיפרתי ת'סיפור כי לפני זה לא ידעתי שהם מעשנים)
עריכה: אופס.. תעבירו לפורום מה בראש.
אתה יכול לנסות לדבר אתם.. למרות שלא נראה לי שזה יעזור... זה החלטה שלהם.. =//
בכל מקרה מקווה שתצליח לשכנע אותם! בלעע שונאת מעשניםם
ותשמור על קשר דניס!
ענבלו'ש
QUOTE (Sexy-Girl @ 24/03/2005) אתה יכול לנסות לדבר אתם.. למרות שלא נראה לי שזה יעזור... זה החלטה שלהם.. =//
בכל מקרה מקווה שתצליח לשכנע אותם! בלעע שונאת מעשניםם
ותשמור על קשר דניס!
ענבלו'ש
אני דיברתי איתם אתמול לא ממש עזר אבל אכפת לי מהאנשים האלה! אבל הם לא קולטים כלום!!!
אין באמת הרבה סיכויים שתצליח לשכנע אותה, כי באמת זו החלטה שלה, אבל תנסה אולי להסביר לה את הכל החיסרונות בזה ותשאל אותה למה היא התחילה להעשן!
אם הם לא מוכנים להקשיב לך.. ולא מבינים איזה נזק הם עושים לעצמם אז לא נראה לי שתוכל לעשות הרבה..
QUOTE (חולה על **** @ 24/03/2005) אין באמת הרבה סיכויים שתצליח לשכנע אותה, כי באמת זו החלטה שלה, אבל תנסה אולי להסביר לה את הכל החיסרונות בזה ותשאל אותה למה היא התחילה להעשן!
לחצת חברתי...(חברות שהיא מסתובבת בביצפר)
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 24/03/2005) QUOTE (חולה על **** @ 24/03/2005) אין באמת הרבה סיכויים שתצליח לשכנע אותה, כי באמת זו החלטה שלה, אבל תנסה אולי להסביר לה את הכל החיסרונות בזה ותשאל אותה למה היא התחילה להעשן!
לחצת חברתי...(חברות שהיא מסתובבת בביצפר)
אז תסביר לה פשוט שאם הן לוחצו עליה בקטע הזה אז הן לא באמת חברות שחושבות עליה!
אתה לא יכול לשכנע אותם..
אתה יכול לדבר איתם להגיד להם..אבל לא נראה לי שזה יעזור..
כל אחד עושה מה שטוב לו..וגם אם זה חברים שלך אתה לא יכול לעשות כלום..