המכתב הראשון שפרסמתי באתר המדהים הזה!
תגיבו....
זאת פעם ראשונה שאני כותבת מכתב על אהבה זו,באתר זה ובכללי
היינו ביחד שלוש שנים
היה לנו טוב אפילו טוב מאוד..והיה לנו רע
אהבתי אותך ואני יודעת ומאמינה שגם אתה אותי
אבל תמיד הייתי זאת שיותר..
תמיד אהבתי יותר,תמיד נזקקתי לך יותר.תמיד רציתי אותך יותר,תמיד התגעגעתי אליך יותר,תמיד דאגתי יותר, בתקופות הרעות תמיד דאגתי שיהיה טוב יותר ובתקופות הטובות תמיד רציתי שיהיה טוב אף יותר
עברה שנה מאז הפרידה
עדיין קשה לי
אני עדין רואה אותך,עדין אתה החבר הכי טוב שלי,עדין אתה איתי
אני יודעת שעברנו הרבה ביחד אבל בכל זאת אני מרגישה תחושת פספוס כי תמיד היו לי עוד דברים שרציתי לחוות איתך..בעצם לא היה דבר שלא רציתי לעבור שאתה לצידי
למרות שהשלמתי עם הפרידה ולמרות הכל
עדין קשה לי להבין
עוד מעט אני מתגייסת..אני יודעת שתהיה שם לצידי שאני יעלה על האוטובס ותנשק אותי ותלחש לי שאשמור על עצמי בדיוק כמו פעם
אבל בתוכי בלב אני אדע שמה שהיה פעם כבר לא ישוב להיות
ותמיד יכאב לי על כך
אני מקוה שתמיד אהיה בליבך כדבר טוב שאיתו עברת את תחילת דרכך כשם שאני אזכור אותך כדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיי
ולסיום אני רק רוצה שתדע שאני עדיין רוצה יותר...פשוט יותר...ממך
יוווווווווווווווווווווווווווווו איזה מהמםםםםםםםםם!!!! המכתב ממש ריגש אותי מאמי..
ואם תקחי את עצתי...לדעתי תכתבי לו את זה...אף פעם אסור לשכוח שאת מרגישה משו..את צריכה לשלוח לו את המכתב הזה!!
בהצלחהההההה 😛
ואיייי איזה יפה!
ממש אהבתי!
מותק..המכתב מדדהים..!!
חשבת להראות לו אותו?
וואיי מאמי מדהיםםםםם יאאא איזה יפההה
המכתב ממש ריגש אותי בובע ובאמת...
אולי תכתבי לו את זה??!! מואהההה חולה עלייך
לכל החמודות שהציעו שאני יכתוב לו את המכתב..
הוא ראה אותו ממזמן באתר.נתתי לו לקרוא את זה
וואי בובה איזה מכתב מרגששש
מדהיםםםםם
תמשיכי לכתוב...
_________
ומה הוא אמר עליו..?
אוהבת*-*אולוש*-*
QUOTE היה לנו טוב אפילו טוב מאוד..והיה לנו רע
אהבתי אותך ואני יודעת ומאמינה שגם אתה אותי
אבל תמיד הייתי זאת שיותר..
תמיד אהבתי יותר,תמיד נזקקתי לך יותר.תמיד רציתי אותך יותר,תמיד התגעגעתי אליך יותר,תמיד דאגתי יותר, בתקופות הרעות תמיד דאגתי שיהיה טוב יותר ובתקופות הטובות תמיד רציתי שיהיה טוב אף יותר
אני כ"כ מזדהה..
QUOTE אני יודעת שעברנו הרבה ביחד אבל בכל זאת אני מרגישה תחושת פספוס כי תמיד היו לי עוד דברים שרציתי לחוות איתך..בעצם לא היה דבר שלא רציתי לעבור שאתה לצידי
וגם עם זה.. =\
QUOTE ולסיום אני רק רוצה שתדע שאני עדיין רוצה יותר...פשוט יותר...ממך
ועם זה.. =\
הדסי.. יהיה בסדר!!
צריך רק למצוא מישהו אחר.. =\
כן...בסוף יהיה טוב
ככה אומרים,לא?
QUOTE (הדס18 @ 25/03/2005) כן...בסוף יהיה טוב
ככה אומרים,לא?
חח אומרים.. =\
המשפט הזה "יהיה בסדר" מתחיל ממש לעצבן אותי! =\
איזה מכתב יפה =]]]
רגע, ומה הוא אמר על זה?? o.O
המשפט 'הכל יהיה בסדר, בטוח!' זה ציטוט מסאקורה! D:
אין קשר :|
Dora