😊 טוב אנשים....
החלטתי סופית שאני ממשיכה הלאה..ומנסה לשכוח מטל..(המוכר בכינויו.."הביישן"..חח)
טוב אז..כדי שאני באמת אוכל לשכוח אותו..הייתי צריכה לומר את כל שעל ליבי..
כתבתי שיר...
"עכשיו..אני מבינה, שכבר הכל נגמר,
ומעכשיו..כבר לא יהיה בינינו שום דבר.
מנסה לדבר, אך לא נשאר לי מה לומר,
כי אתה הוא הגבר, שאת ליבי שבר.
רוצה לצעוק, רוצה לשכוח,
אז לא נשארה בי, טיפה אחת של כוח.
אילו רק יכולתי, עליך מזמן היתי מוותרת,
אך אתה, כבר מצאת לעצמך מישהי טובה..מישהי אחרת.
אני יושבת בגשם, ומתבוננת ברקיע,
הוא מלא בכוכבים, מחכה שרק תגיע.
הדמעה שעל לחיי, מזמן קפאה מקור,
חושבת..איך במילה אחת , מחיי נעלם האור.
איך הכל השתנה, במילה אחת קטנה.
ואיך העיניים צרבו מדמעות, ממראה שפתייך הרכות.
אני שווה הרבה יותר, הרבה יותר ממך..
אז..תגיד לי, למה כלכך קשה לי, כשאני רואה אותך?!.."
מקווה שאהבתם.. 😊
תגיבו!
וואי מדהים......איזה יפה כתבת את זה
שיר מעלף........
שמחה בשבילך שעברת אותו
הדסו'ש..תודה מותק!!
😊
חבל שאת היחידה שהגבת... 😉
שיר מדהים מושלמת שלי!!!!,
אהבתי רצח!!,
תמשיכי לכתוב יפתי כי יש לך את זה 😉
שיר יפהההה ממש אהבתיי !!!
טוב שהוא כבר בעבר 😊
אין לי מיליםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
השיר הזה כל כך יפה
אני כל כך מזדהה איתו
זה ממש מזכיר לי את מה שאני עוברת כרגע....
אם יש לך עוד דברים שכתבת אני אשמח אם תפרסמי!
זה באמת יפה!!!!
😁 😁
וואיי מאמי ממש יפה מדהיםםם הכל ביחד חיחיחי 😁
תמשיכי לכתוב מאמו'ש כמו שהודיה אמרה יש לך את זה ובגדול 😉
ושמחה בשבילך שעברת את זה כפרע חולה עלייך מואההה
ואיייייייייייייייייייי
מדהיםםםםםםם
אני מרגישה בדיוק ככה ב=ד=י=ו=ק
בנות..תודה!!
ו..כל מי שכתבה שהיא מזדהה עם השיר..אני מקווה שהחלטתן לעבור אותו.....
כמו שאני החלטתי.. 😊
shidosha כתבתי עוד כמה שירים...הם מפורסמים בשירים שלי...תראי! 😊
איפה השירים שלך נמצאים?????...
אמאאאאאאא נשמהה שליי זה בין השירים הכי יפים שקראתיי
יש לך כישרון ענקי ונדירר תעשי עם עצמך משהו יפתי
יצא מלא באהבה כאב ורגשות
תהיי חזקה בובה הכל יסתדר יפתי
ושיהיה בהצלחה בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גל 12346 - השירים שלי נמצאים איפה שהשירים של האתר...
תראי שם.. 😊
נאפי מותק...תודה! 😊
buster-- חיפשתי ולא מצאתי..
תוכלי לשלוח לי קישור?