שלוםםם 😁
אני חדשה פה
אני בת 15 מהצפון 😊
מקווה להכיר פה אנשים חדשים
אמממ תאמת אף פעם לא ניכנסתי לפורם אז אני לא כול כך יודעת מה מו ואיך 😁
אני רוצה לפרסם בתור התחלה שיר יפה שידיד שלי כתב לי
מעיף מבט אל השמיים, כוכב נוצץ נופל
אני מביע משאלה, את הלב שלך לקבל
פרח שלי, כמו מלאך ששומר עליי בחיי
את אומרת לי "אתה יכול גם בלעדיי"
ועמוק בפנים, הלב יודע, לא מתכחש
המבט שלך, בכל פעם מחדש אותי כובש
מסתכל בעינייך, החיוך שעל שפתייך
בכל שניה שעוברת מתגעגע אלייך
ואם תבקשי ממני, כל דבר אתן למענך
הכל בשבילך, את יודעת אני פה לצידך
אז למה דווקא את? בגלל שאת כזאת
מתוקה, חמודה ויפה, אין מה לעשות
אז לנסות? תמיד אפשר - קדימה יד ביד
תאמיני לי - עדיף 2 - במקום להיות לבד
ואני שמח שיצא לי דווקא אותך - להכיר
כי בשבילי, למישהי כמוך, פשוט אין מחיר
משאירה מאחורייך שובל של יופי ואופי
את מתוקה הרבה יותר מכל סוכריית טופי
מקסימה, עוטפת אותי בחום רוך ואהבה
אז מכאן מה הלאה? עדיין חי עם התיקווה
מה דעתכם נכון שזה יפהההה?
מאמי קודם כל ברוכה הבאה לאתר
תהני מתוקה ואני בטוחה שתסתדרי
קוראים לי מורן ואני בת 14
ולגבי מה שידיד שלך כתב לך
זה לא יפה זה מושלם ומלא באהבה
יש לו כישרון נדירר רצחח
אין לך מושג כמה אהבתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואאאאאאאאאאאאאייייייי
איזהה מדהים...................
הוא אוהב אותך או משו כזה?
זה השיר הכי יפה ששמעתי בחיים שלי..
ברוכה הבאה ואת תראי שאת תתמכרי בקלות לפורום..
אם את צריכה עזרה או משהו תפני אליי לאייסייקיו
291564136
או למסנגר
galshtaeen@hotmail.co.il
תודההה איזה מתוקיםםם
אני שמחה שאהבתםם את השיר =]]
מאמי ברוכה הבאה לאתר =]]
את תתמכרי ובקלות!!
קוראים לי ניב וממחר עוד חודש בידיוק אני בת 15 :]
השיר שידיד שלך כתב מדהים!!! כמו שמורנו'ש אמרה, יש לו כישרון!!
תפרסמי לנו עוד שירים שלו שיהיו ((: ואת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי.
אם תצטרכי משהו, תמיד תוכלי לבקש בהודעות פרטיות או באייסיקיו 195400725 ואם תרצי מסנג'ר אז שתכנסי אליי לאייסיקיו אני יביא לך :]
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
ברוכה הבאה מאמי..
אני אולה בת 14 מנתניה....
ושיר ממש יפההה
יש לו כישרון
אוהבת*-*אולוש*-*
ברוכה הבאה לאתר יפה שלי!
תהני בובה והתמכרות נעימה 😉
שמי גילי בת 14 מנתניה.. חיחי נעים מאוד 😊
עם תצטרכי עזרה תפני אליי לפרטי או לאייסי 304973892
ולגבי השיר הוא ממש יפה לידיד שלך יש טונות של כישרון מאמי
ברוכה הבאה נישמתי,
שמי הודיה לוי,
בת 17.5 מנצרת-עילית,
נעים להכיר,
והשיר פשוט מושלם!!!,
יש לידיד שלך כישרון אדיר ביותר 😉
היי בייבי נעים לי להכיר!
אני סופי בת 14 מירושלים!
אם בא לך לדבר אז אני תמיד פה ואם הייתי זוכרת את האי סי שלי הייתי נותנת לך אותו גם!
ולגבי השיר כמו שכולם אמרו יש לידיד שלך טונה כישרוווון!
אני הדס בת 18
התמכרות נעימה לאתר מאמי..
והשיר ששמת הוא מהמם-נראה שהוא באמת מאוהב בך
ברוכה הבאה מתוקה 😁
אני דניאל......והשיר ממש יפה 😉
ברוכה הבאה 😊
השיר יפה.
אני ברבי, מצוות האתר