תראי לי זה קורה גם .. בערך לכל בנאדם.
שאת מרגישה כאילו חיים דפוקים אבל בעצם אין סיבה לזהה..
זה דיכאון שעובר.. אבל בשביל שהוא לא ימשך להרבה זמן את צריכה ללבלות יותר עם חברות ואם יש לך חבר אז גם איתו..
תצאי ואל תרגישי כאילו החחים דפוקיםם, תחשבי על הדברים הטובים שיש לך בחיים כמו חברות טובות .. משפחה אוהבת וכל הדברים הבסיסים שאת עושה כל יום.. נגיד חוגים שאת נהנית בהם תחשבי שהמטרה שלך היא בעצם לחיות למען הדברים הטובים ..
אני מקווה שהכל יסתדר בקרוב ...
בהצלחה:
ktuma





