ההודעה כבר אינה שווה כלום ,היקום הזה אכזר
ובעיקר את.
אהבתי אותך, למה לא יכלת להחזיר לי אהבה.
ליבי שבור וכואב מאוד
ודעך אט אט כמו נר.
אני לא מצליח להוציא אותך מהראש
למרות הסירוב נראה לי שצריך פה עירוב
חברה או אולי סתם ילדה שתגיד לה שוב כמה אוהב אותך נורא
חבל, זה היה יכול להיות קשר נהדר קשר מדהים
אילו רק נתת לי הזדמנות להראות אהבתי אלייך
אם אינך חפצה בליבי אנסה עוד ועוד עד שאתייאש
וכשתייאש,רק אשב ואחכה שתחזרי
לא ניראה לי שאי פעם תצאי לי מהראש אך תמיד אזכור את יופיך,חכמתך
ומבטייך המהפנטים
אני חושב שתפקידי בעולם הזה תם בעודי יודע שליבך אינו חפץ
בליבי...
כתבתי בלדה זו על אהבתי הנכזבת
לעולם לא אשכח איך אהבתי אותה נורא





