שלחתי ילדה מהפורום שתגיד לילדה בה אני מאוהב אם היא מעונינת והיא סירבה אבל בדרך יפה
קרה לכם פעם דבר כזה אם כן, האם הצלחתם לשבות את ליבה ואיך?
מה את בכלל שולח אנשים בשביל זה?
היית צריך לעשות את זה לבד מאמי.. =\
וברור שלכולם הייתה אהבה נכזבת.. ככה זה בחיים.
לא תמיד מקבלים את כל מה שרוצים..
קראו שיר שכתבתי על האהבה נכזבת זו.
נשבתי בקסמייך
אהבתי אותך מאוד , צליל
ועכשיו כשגיליתי שאינך בי מעונינת
התאכזבתי מאוד, ליבי שבור כליל.
תאמיני לי
חיי אינם שווים כלום בלעדייך
אני רק יושב ומחכה שתיתפסי ברשותיי
רק יושב ומנסה למלאות את החלל שנוצר בליבי
אני לא חושב שלעולם אמצא אהבה כמו האהבה שחשתי כלפיך
זה לא שפגעתי בך או עשיתי משהו נורא
וזה לא בגלל שאני ניראה רע
זה בגלל האופי שלי
אני יודע את זה
אז מה אם אני ביישן אני מוכן להשתנות
וזה שלא דיברתי איתך לא אומר כלום
כשהייתי לידך חשתי פרפרים בבטן רציתי לדבר אך במקום מילים יצאה דממה.
סליחה אלף סליחות ,ניראה לי שאני אסיים את השיר במשפט אחרון" לא חוויתי ולא אחווה
אהבה כמו שקיויתי שתיהיה לי ולך".
יאאא מותק..
קראתי עוד בלדה שלך.
אתה פשוט כותב מדדהים..1!! 😊
אני חושבת שגם באמת היית צריך ללכת ולדבר איתה ולא לשלוח אנשים...
ואולי תנסה לדבר איתה למה היאנ לא רוצה ותסביר מה שאתה מרגיש כלפיה..
אל תוותר..
לך אליה בעצמך, ודבר איתה..
Dora
אמאאאאאאאא מאמי איזה מצמרר מושלםם
והכל ביחד יש לך כישרון
ורואים שזה יוצא מהלב
מאמי אין לך מה לבקש סליחה
אם אתה ביישן זאת לא אשמתך זה האופי שלך
אל תוותר על האהבה שלך
תלך ותדבר איתה פנים מול פנים ותגיד לה הכל
כל מה שאתה צריך אני פה תמיד 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*