כפי שאתם זוכרים מההודעה הקודמת, ואם לא ארענן את זכרונכם
השנה עברתי לכיתה חדשה ויש ילד בכיתה שלי שאני לא יכול להוציא אותה מהראש אני מאוהב בה אש
אבל מעולם לא הייתה לי חברה,שלא תחשבו שזה בגלל המראה או השכל שלי (סליחה על הביטחון העצמי המופרז) .פשוט אני קצת ביישן.
אז החלטתי לכתוב לה שירון קטן שיענה על צרכיי.
הנה בקרו אותו ותאמרו לי אם השיר הזה נכנס לליבכם אילו היה מופנה אליכם אם לא בקרו והגידו לי מה
לשפר בו.
מהרגע הראשון שראיתיך עלייך רק חשבתי
רעב אני אלייך.
שבוי בקסמייך הנשיים,התאהבתי בך צליל.
אני שבור כליל,חושב עלייך יום וליל.
אני לא יודע אם זו בקשה
אבל האם תחזרי לי אהבה?
אם אינך בי חפצה אז אנא חסכי ממני את הבושה.
תודה על עזרתכם מראש,
איציק
איזה חמוד אתה.. 😊
האמת שיר ממש ממש יפה..
אבל לא יודעת, אולי בגלל הרצינות שלו, בגלל כל ביטויי האהבה היא יכולה להיבהל מזה..
את צריך לעדן את זה לדעתי..
בן כמה אתה?
אני גם חושב שצריך לעדן את זה קצת ...
תוכלו לעזור לי?
אם כן, כיתבו שכתוב של השיר.
לא כישרונית בדברים כאלה..
אם אתה לא יכול לגשת אליה ולדבר איתה אז תכתוב לה מכתב שכתוב שהיא מוצאת חן בעיניך ושאתה די ביישן ושאם היא תרצה משהו אז שתכתוב לך בחזרה או משהו..
אם היא תענה אז תיגש אליה ותדבר איתה.
א. אתה מאוד חמוד
ב. השיר יצא לך מושלם,
לדעתי אין מה לשנות בו,
זה הולך ישר ולעניין,
והכי טוב,
כי בדרך אחרת אפשר להתבלבל
OK תודה, אני אנסה למצוא דרך אחרת להתחיל איתה.
השיר ניראה לי באמת יותר מידי חזק.
אני אכתובתי משפטים שיספרו לה על אהבתי אליה
והאם תרצה בחברתי.
תודה שוב בכל אופן.
סבבה 😊
בהצלחה!!!
ואין על מה 😊
רואה שכבר עזרו לך בהצלחה נשמה!! 😊