הסיפור שלי מתחיל ככה..
[זהו סיפור אמיתי]
הכרתי אותו דרך ידיד שלי שמסתבר שככה במקריות הוא החבר הכי טוב שלו ושל עוד ידיד שלי.
הוא כ"כ מדהים.
איך שראיתי אותו נידלקתי אליו ישר..!
ככה הייתי כולי מאוהבת בו במשך חודשיים וחצי.
חודשיים וחצי בלי לראות אותו בכלל בכלל..
לא יכולתי לפנות את הלב שלי למישהו אחר..
ככה במשך חודשיים וחצי הזמינו אותי לצאת בנים וכאלה..ואני סירבתי..לא רציתי לתת את עצמי למישהו אחר מבחינת הרגש..להעניק לו ורק לו..!
אז,חיכיתי ואכן, הייתה לי הרגשה טובה.
שאני עוד יראה אותו..יום אחד הלכתי עם חברה לקניון וידיד שלי אמר לי שהוא יבוא לראות אותנו ושהוא יביא...
שהוא יביא אותו!
כולי התרגשתי!!
לא האמנתי שאני עכשיו הולכת לראות אותו סוף סוף!
חיכינו להם אני וחברתי הכי טובה..ואכן, הם באו!
איך שראיתי אותו באותו רגע בשבריר של שניה התלכדו מבטנו!
זה היה דבר מדהים דבר שעוד לא קרה לי!
אני כ"כ התרגשתי שלא הפסקתי להיות אדומה חחח הסמקתי בטירוף!
לא האמנתי שהוא נימצא מולי עם ידיד שלי
שאנחנו מדברים שאנחנו צוחקים...שכיף לנו ביחד!
אחריי זה שאלתי אותו אם בא לו לבוא להסתובב קצת רק אני והוא לבד..
למה, היינו עם חברה שלי ואם חבר שלו ..
אז הוא אמר בואי סבבה..והלכנו.....
הסתובבנו דיברנו...ותאמינו לי!
אני כולי התרגשתי כמו תינוקת פרפריםם...רעידות לבבב נישבעת לכם!!!!
אה..וחשוב לציין שהיה לי כמה חודשים לפניי זה חבר...ואחריי זה לא התנשקתי עם אף אחד ואמרתי שאני יתנשק שוב רק עם מי שאני באמת באמת יאהב..!
בקיצור, אני והוא מטיילים צוחקים מגלים דברים שלא ידענו..
ואז..התחלנו לדבר על אהבה וכאלה..על נשיקות....
וזה קרה..
התנשקנו!
אפילו כמה פעמים...
אנשים, זה היה מדהים!!!
כל נשיקה הכל..היה אין מילים..
אני כ"כ מאוהבת..
ויודעים מה?!
הוא בכלל לא יודע מזה!
הוא לא יודע שאני אותו כ"כ אוהבת וכבר..כמה חודשים...
(:





