לאו דווקאא...
חח אין הרבה אנשים שקוראים את הסיפור.. 😯
לא נורא,עוד כמה תגובות אני יכתוב המשך
מי נכנס?
סיפור ממש יפההה
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
אריאל !!!!
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת 😛
אלירן:"לא משנה מה יהיה,אני...אני....אוהב אותך תמיד..ו...אני רוצה שתבטיחי לי שלא תעשי זאת שוב"
נטע:"אני מבטיחה לך..!!!"
אלירן הדביק לה נשיקה קטנה בפה...
ומי נכנס בדלת?!?!?!?!?..........
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אריאל נכנס בדלת,ראה את אלירן ונטע מתנשקים...מבטו הושפל לרצפה...
שהוא הוריד את ראשו לרצפה,ראה את האקדח..החזיק בו
וצעקק......
אריאל:"שלא תעיזוווווו לזוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז,אתם יודעים טוב טוב שיש לי אומץ לירות בכם!!!!!!"
נטע:"שלום שלום,אהבתי הישנה..מה אתה רוצה?......לא מספיק לך פגעת ביייי????
שכבת עם השמוטההה הזווווו!!!!!!!!!"
החזיק אריאל באקדח וירה ב....
ב..........??? 😮
בעצמו בעצמו חחחחחחח סתם סתם חבל על הילדד
שימי המשך
מוואה ענקיתתת 😛
יא איזה מתח!!!
המשךך!~!~!
ב...?
מושלם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*