😢 [COLOR=orange][B][FONT=Arial]וואיי אניי כבר לא יודעת מה לעשות!!
אניי רוצה אהבהה ואניי לאא מוצאתת?!!
חחחח תעזרוו לי!! לא שתמצאו לייי אהבהה!! אבל מה עושים במצבב כזה?!?!
Help!! 😕
אי אפשר למצוא אהבה!! זה בא בטיבעות..
גם לי היה מצף דומה שפשוט חיפשתי אהבה.. אבל התייאשתי כי אי אפשר להכריח אותך לאהוב מישו זה פשוט בא..
וביום נעים אחד.. זה הגיע.. חח =]
אל תדאגי זה יגיע! =]
מותק זה יבוא..מה את דואגת?!!?..
הייתי מתה להיות במקומך... 😢
עזבי מאמוש זה יבוא לבד... את לא צריכה לחפש..
גמני הייתי בדיוק במצבך! ובסוף אמרתי לעצמי "דיי מתי שיבוא יבוא נמאס לי לחפש"
ואז ביום בהיר אחד הוא בא.. 😊 את יודעת אומרים שאהבה באה בזמן שלא מחכים לה
אז עזבי את החיפושים.. יום יבוא האהבה בעצמה תגיע כבר מאמי
מקווה שעזרתי.. 😊
אני במצב ההפוך שלך..
אני כבר לא יודעת את מי אני רוצה..
אני לא רוצה לאהובב...
לא רוצההההההההההההההההה
חח חמודה..
האהבה כבר תגיע
מתוקה אל תדאגי היא תבוא לך ברגע הכי לא צפוי בחיים 😊
אל תחפשי אהבה כי היא תבוא לבד =]
😁 טוב אז ככה.... תודה לכל מי שלח תגובות 😛
אל תדאגי מאמוש זה יגיע בזמן שלוו.. 😊