וואי אנשים כאלה באמת לא צריכים להיות פה..
שמחה בשבילך שיצאת מזה!!
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ווואיייייי
איזה מפחידדדד 😮 יוווו מסכנה שליייייי!
יאאא באמת אנשים כאלו פשוט לא צריכים להיות בחיים! פשוט כך=>>מגיע להם ל=מ=ו=ת!!
מאמי אני מה-זה עצובה עכשיו בגלל זה דייי 😢 😢 😢
אבל שמחה שזה עבר לך נשמה עם תרצי לדבר--> 304973892
אוהבת אותך מואההההה
לכל מי ששאל בקשר לחברה שלי
היא לא האמינה,זה הגיע אלי ככה במכה אני הייתי בהלם
כי סמכתי עליה כמו שלא סמכתי על אף אחד,אבל כנראה שזה לא היה הדדי
לפני כמה שבועות היא ביקשה סליחה וזה ושחבל לה לאבד חברה
אבל זאת חברות? אמרתי את רוצה לפתוח דף חדש סבבה אבל מה שהיה לא יחזור כי באמת שהיא לא שווה שום דבר
בנות,תשמרו על עצמכם,אני לא מאחלת לאף אחת מכן דבר כזה,באמת.
אוהבת את כולכם המון,תודה על התמיכה