שמעו חבר'ה..
אני אוהבת ילד אחד שגר רחוק ממני..
אני מאוד אוהבת אותו...הוא אוהב ילדה אחרת..
אבל אנחנו בקשר מאוד טוב..והוא לא רוצה שאני יסבול ביגללו
איך אני אמורה לשכוח אותו??
אני לא יכולה אני מתה עליך וזה קשה לי
בבקשה תעזרו ליייי
אולי תנסי לא לחשוב או לדבר איתו כמה ימים.. ותתחילי להסתכל על בנים אחרים!
מאמי רק הזמן יכול לעזור לך לשכוח אותו
אל תאבדי תקווה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אי אפשר פשוט ככה לשכח בן אדם לכן אל תנסי
כל מה שאת צריכה זה להכיר אנשים חדשים כדי שאחד מהם יום אחד יחליף לך אותו
אני מקווה...כי אני לא מצליחה לשכוח אותווווווו
תנסי לפתח קשר עם מישהו אחר ותראי שבסופו של דבר את תשכחי ממנו.
כשאת בקשר עם ילד אחד והוא באמת אחלה בנאדם הוא יגרום לך לשכוח אותו. חוצמיזה שזה מישהו לא מהעיר ואת לא רואה אותו כל יום אז זה כבר מקל על העניין.
תראי לדברים האלה אין תרופה או משהו,
עם הזמן את תשכחי אותו
כמו שכולם אמרו לך הזמן ישכיח אותו ואת מצידך צריכה לצאת לבלות
לנסו לאלחשוב ולהתעמק במה שהיה כבר אלא להמשיך הלאה
אני אישית אחרי פרידה יצאתי המון מהבית לא רציתי להיתקע ולהתעסק בהכל.
עוד תגלי לדעת שלהידלק אל משהו, זה דבר שבא והולך יותר קל להימשך לאדם שידוע מראש שאין מצב
איתו. (במיוחד אם הוא ניראה טוב)
זרמי אם החיים, הוא יעבור, והיו מלא כמוהו בחייך, ויש כאלו שיכול לומר את אותו דבר אליך.
כאלו הם חיינו,
אל תני לזה להכניס אותך למצב רוח רע.
תני חיוך הכל לטובה!!!
גם התור שלך יבאו..
בקרוב!!!
תודה נשמות..
אני מקווה לשכוח אותו אבל אני לא יכולה!!
מאמי תראי
אצלי זה הולך ככה אם אני אוהבת מישהו אבל הוא לא אותי אז תרדי ממנו למה לסבול סתם זה לא שווה את זה
למרות שהוא חמוד לא רוצה שסתבלי בגללו זה מראה שאכפת לו ממך מאמוש
תצאי תפגשי בנים תמצאי מישהו שיעריך תאהבה שלך שיאהב אותך כמו שמגיע לך מאמי
אי אפשר ככה לישכוח בנאדם..
אז לפחות מבחוץ תראי ששכחת ואת עוברת את זה..
כי מבפנים.. יקח הרבה זמן לישכוח אותו אם את באמת אוהבת אותו מאוד.. (מניסיון אישי)
אבל תנסי.. =]]
אולי בהתחלה לא תצליחי..
וזה יקח הרבה זמן.. וזה יהיה קשה..
אבל לא עולה כסף לנסות..
קחי את עצמך בידיים ותעשי לעצמך סדר ותקחי החלטות..
בהצלחה מאמי
אוהבת הכי בעולםםם
מואהההההההה ענקיתתתתתתתתתת 😛
מותק...
זה קשה לשכוח אנשים...בממיוחד כאלה שהם משמעותיים בשבילנו!!
הזמן יעשה את שלו...תנסי לא לדבר איתו כמה ימים...בתור התחלה...
תנסיי להכיר אנשים אחרים.. 😊
בהצלחה בובה!
אוהבת מלא....מיכל