הייייייייייייייייייייי
המחשב שלי קרס וזו הפעם הראשונה מזה חודש בערך שאני סוף סוף נכנסת שוב לפורום!!!!
אני כל כך שונאת את זה ! האינטרנט הזה מעצבן אותי!
פליז בנות תספרו לי מה הכי כדאי לקרוא (סיפורים ...) בפורום
כי אין לי הרבה זמן על האינטרנט ומממש התגעגעתי...
רעותיקס אם את רואה את זה....
הכי התגעגעתי לסיפור שלך! רק שתדעי!!
בשיא הרצינות!!!!
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
היי...לא ממש מכירה אותך אבל חפיף..
מממ..כדאי לך לקרוא את כל הסיפורים כי כולם יפים..אבל מה שאני קראתי וקוראת זה: אהבה עיוורת, מי המציא את המילה אהבה?, אהבה גדולה לכאב נולדה, חיים אמיתים, מה יהיה הסוף?, ויש עוד איזה אחד אבל אנ'לא זוכרת את השם שלו..
הייתי ממליצה ועוזרת לך בכיף..אבל כולם יפים ואני בעצמי בבעיה וכל פעם קוראת את כולם..
אני יכולה להמליץ לך לקרוא את הסיפור שלי(סיפור ראשון שלי-ללא שם,הוא נמצא בעמוד 2).שאמנם נגמר כבר אבל בכל זאת
שווה כניסה...ויש עוד מלא סיפורים שווים פה בפורום
יש פה בנות מוכשרות בטירוף!
אני ממליצה לך על הסיפור של הדס בת-אל רעות והילה
יש להם את הסיפורים הכי יפים בפורום בנתיים שאני קראתי
shidosha- מתוווווווווווווווקקקקקקקהההההה שלי, איך התגעגעתי אלייייייךךךךךךךךךךך
באמת נעלמת לי להמון זמן 😢 , איזה כיף לשמוע שהתגעגעתתת, הסיפור הראשון שלי-נגמר😢
אבל התחלתי סיפור חדש שנקרא, "גן עדן כה קטן וכולו גהנום", גם כן מבוסס על חיי האמיתיים, מקווה
שתאהבי ושיהיה לך דיי זמן לקרוא אותו.
אוההההבבבבבתתת ומתגעגעת המונננננננניייםםםם 😍 😍 😍 😍
חחח לא ממש מכירה אותך..
אבל ברוכה הבאה בשנית!
טוב שחזרת..
את מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי..
מאהב מאהבת......
ביי מאמי