סתם ככה שיר שכתבתי באוטובוס......תגיבו בבקשה
אולי אם הייתי אחרת
אולי אם הייתי שונה
אולי אם הייתי קצת יותר עדינה
אולי אז הכל היה אחר....
אולי היית אפילו אוהב אותי יותר..
אולי הכל לא היה נגמר
ואולי לא רק הטעם שלך הוא מה שלי היה נשאר...
אולי היית עדין אוהב
אולי לא יריתי את החץ עמוק בלב
אולי יום אחד אני יאהב פחות
אולי יום אחד הפרידה ממך כבר לא תגרום לי להזיל דמעות..
ואולי זה בכלל סתם אשליות?
מה שבטוח ומה שאדע
שהאהבה בליבי עדיין לא פחתה..
שאש התשוקה אליך עדיין לא כבתה..
ושזכרונך יחרט לי עמוק בנשמה.





