פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי האושר שהיה והכאב שעדיין בלב...מנסה להתגב...

האושר שהיה והכאב שעדיין בלב...מנסה להתגבר

✍️ הדס18 📅 17/03/2005 16:59 👁️ 197 צפיות 💬 11 הודעות

למה אני רושמת את המכתב ולמי אין לי מושג....אני הרי יודעת שבחיים לא תקרא אותו אבל בכל זאת...אני יושבת ומדפדפת בסיפורים ובשירים המופיעים באתר ורוצה גם לשפוך את הלב על כל מה שעברנו....נתתי לך את כולי את זה אתה יודע. הייתי תמיד שם לצידך, מלטפת, מנחמת, תומכת, אוהבת, דואגת, חושקת, תמיד רציתי עוד ממך...אף פעם לא הספיק לי...לא הספיק לי הזמן שבילינו, ולא היציאות שיצאנו ולא החוויות שחווינו כי תמיד רציתי עוד ממך....אני כל כך אוהבת אותך שגם נצח איתך לא נראה לי מספיק..

כבר לא היינו ביחד, אני יודעת, לא השליתי את עצמי שנחזור יום אחד באמת שלא, היה לנו טוב ככה..ותמיד ששאלו אותנו להגדרה אמרנו שאין צורך בה..לא הפריע לי שלא היית שלי במאה אחוז, כל עוד ראיתי את עיניך היפות מביטות בי וחשתי את שפתייך המתוקות נושקות לי לא הפריעה לי בכלל ההגדרה...המשכתי להעניק לך כל מה שהיה בליבי כי אני פשוט כזאת. אמיתית ומוציאה דברים מהלב והיה לי קשה להיות איתך לצידך ולא לדאוג ולהעניק לך את מה שאני חשה...אז המשכתי להעניק זאת גם שלא היינו תחת הגדרה כי פשוט בחיים לא הרגשתי מושפלת בלהעניק לך, אף פעם לא חשבתי שזה אסור או לא טוב, האמנתי בזה והמשכתי לתת..מכל הלב והנשמה בלי לבקש הרבה בתמורה

יום אחד המצב השתנה, נהיה לי סוו'יץ בראש,הרגשתי שקשה לי ככה, קשה לאהוב אותך בתור בן-זוג לחיים ולקבל ידיד אז אתה אוהב אותי ומכבד אותי ומעריך אותי ובאמת נהנה לצידי אבל עדיין אתה לא איתי ולא שלי. ולי היה קשה לחיות ככה

אז החלטתי שזהו. זה נתק מוחלט ואתה הסכמת איתי שזה המצב אין ברירה. החזקתי מעמד ברחתי מהבית לא נתתי לעצמי לעצור ולחשוב עליך, ואז שוב חזרת לחיי וכך השליתי את עצמי ושוב נפלתי אבל הפעם עמוק יותר וכואב יותר...עכשיו ההדורים בינינו יושרו. לא כועסת עליך על זה שפגעת בי כי אני יודעת שזה נעשה מתום לב ומתוך אמון מוחלט בכך שאם תפעל בצורה כזאת לא תפגע בי. אני באמת מאמינה בכך ויודעת זאת. אני מודה לך על כל השנים היפות. על הנשיקות על האהבה על הפינוק על הדאגה על האושר שגרמת לי ועל כל אותם רגעים ראשונים שחוויתי איתך ורק איתך. תמיד תיזכר כדבר מיוחד וטוב בליבי...אתה באמת מיוחד, שונה מכל האחרים יש בך מין קסם שרק מי שמתבונן היטב בעיניך מגלה זאת, ואולי זאת בעצמי רק אני שראיתי את הקסם הזה?! לעולם לא אדע.

אני מאחלת לך רק טוב..אולי יום אחד נשוב אחד לחיי השני אבל רק כידידי נפש אמיתיים כי זמננו כאהובים עבר כבר........

אולי האושר שלך נמצא לצד אחרת ואם זה כך אין לי ברירה..גם אני ממשיכה הלאה, קשה לי מאוד, כואב לי ואני הרבה פעמים נשברת ובוכה...אני קמה בבוקר ורואה את השמש זורחת ואומרת זה הגיוני?! השמש באמת עדיין זורחת שם בחוץ? אני רואה אנשים שמחים מטיילים ממשיכים בחייהם ואומרת בלב איך הם לא רואים? איך הם מסוגלים להמשיך כאילו הכל כרגיל? ואני מרגישה שעולמי חרב עליי..אני צריכה להתרגל להרגלים חדשים ולהתרגל לחיים בלעדייך...ושאני רואה את השמש בחוץ אני מבינה שכן, יש חיים אחרייך..זה יקח זמן זה יהיה קשה אבל גם זה יעבור...ויום יבוא ושהשמש תזרח זה יראה לי טבעי ונכון כי אני אהיה מאושרת מבפנים...מאחלת לשנינו למצוא את האושר האהבה והסיפוק בחיים גם אם זה בזרועות אחרים...

רק תדע שאני עדין אוהבת, כואבת והכי חשוב עדין זוכרת!



נוצרת בליבי את כל הרגעים היפים בחיים....והזמן שלנו חלף ואין לנו עתיד, תן לי להמשיך לבד, את אשליית העבר אי אפשר להחזיר תן לי להמשיך לבד (מתוך שיר-הזמן שלנו חלף)

פעם חלמתי..כעת קצתי מחלום עם מים קרים על הראש

[B]איזה מהמם זה,ומרגש ירדו לי דמעות
שמחה שאהבת.....
חח לדעתי זה לא משהו שאנשים אמורים לאהוב או לא..
זה מכתב.. זה רגש... זה יצא מכל הלב ומכל הכאב הנתון בך..

ובאמת לא יודעת.. חבל שהוא לא קרא את זה..
היה מבין קצת יותר מה הוא איבד..

אני ממש מבינה את מה שאת עוברת..
אבל אם לא נועדתם להיות יחד.. אז לא נועדתם..
יש הרבה דגים בים! ואת תמצאי את הדגיגון המיועד לך.. 😊
את רק בת 18.. וכל חייך לפניך..
אז די לשקוע בכאב! תלכי ותהני ממה שיש לך!
כי את מה שהלך את לא תוכלי להחזיר...
הבעיה היא שהוא כן קרא את זה והתרגש מאוד אבל עדיין
רגשות זה לא משהו נשלט והוא לא יכול להכריח את עצמו לאהוב אותי
נכון..
חבל.. =\
QUOTE חח לדעתי זה לא משהו שאנשים אמורים לאהוב או לא..
זה מכתב.. זה רגש... זה יצא מכל הלב ומכל הכאב הנתון בך..

ובאמת לא יודעת.. חבל שהוא לא קרא את זה..
היה מבין קצת יותר מה הוא איבד..

אני ממש מבינה את מה שאת עוברת..
אבל אם לא נועדתם להיות יחד.. אז לא נועדתם..
יש הרבה דגים בים! ואת תמצאי את הדגיגון המיועד לך..
את רק בת 18.. וכל חייך לפניך..
אז די לשקוע בכאב! תלכי ותהני ממה שיש לך!
כי את מה שהלך את לא תוכלי להחזיר...

אני מסכימה עם לודה..
ואם הוא קרא את המכתב אז זה טוב..
ולא נורא שאין כלום יש עוד הרבה דגים בים ואל תשכחי הגלגל תמיד מסתובב
שירן מאמי....במקרה שלי לצערי הגלגל לא מסתובב
בכל אופן אני משתדלת להמשיך הלאה...או לפחות מנסה
תודה כל זאת
אל תגידי בחיים לא אולי הוא לא מסתובב כרגע לוקח לזה זמן..
תאמיני לי ראיתי מקרה שבחיים אל האמנתי שהגלגל יסתובב
והוא הסתובב ועוד איך הסתובב ככה שבעולם הזה הכל יכול לקרות
גם נכון,אבל שנתיים כמעט אנחנו פרודים ועדיין ידידים טובים ובקשר ואני לא רואה שהגלגל
הולך להתהפך בעתיד
ווואיי ריגשת אותי-הדס.
זה כ"כ אמיתי, כנה ומלא ברגש,
התחברתי למכתב הזה וראיתי את עצמי כותבת אותו.
הרבה דברים מהמכתב הזכירו לי אותי בקשר המדהים שהיה לי.
אבל הוא לא רוצה יותר, הוא המשיך הלאה. אני מחכה ליום בו אוכל להתגבר עליו ושגם אני אמשיך הלאה 😢
רעותי נשמה-אני איתך בכאב...אני יודעת כמה זה מעצבן ומכאיב המצב הזה
מאחלת לשתינו שנעבור את זה ומהר!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך