שלוםםםם אנשיםםם ואנשותתת חחחח עזבו התחרפנתי קצת.. ((קצת הרבה אבל לא חשוב!))
הרבה זמן לא הייתי פה- התגעגעתי!!! אוהבת אותכםםםםם ((סתם בשביל שתדעו)) מואההההה
ועכשיו לשאלה שילי- מכירים את זה?- אם פעם תהיה עצוב אני לא מבטיחה שאני אוכל לעזור לך אבל אני מבטיחה לשמוע....משו כזההה =\ אז אני יודעת שיש לזה עוד המשך....מכירים? אם כן אתם יכולים בבקשה לתת לי? טנקסססס
מואהההההההה לאב יו!! ג'ויה 😁
אממ.. לא מאמי אני לא מכירה..
חולה עלייך מואהההה
כן.. אני מכירה.. אני אחפש לך את ההמשך.. יש לי את זה איפה שהו..
ויש את זה בפתגמים בטוח...
אני יודעת על מה את מדברת אבל אני לא יודעת איפה יש את זה=)
סוריק
מצאתי! =] קבלי...
"אם יום אחד תרגיש שאתה עומד לבכות תתקשר אליי,
אני לא מבטיחה שאצליח לגרום לך לחייך אבל אני יכולה לבכות יחד איתך
אם יום אחד תרגיש שאתה רוצה לברוח מהכל אל תפחד להתקשר אליי,
אני לא מבטיחה שאצליח לגרום לך להישאר אבל אני יכולה לברוח יחד איתך
אם יום אחד לא תרצה להקשיב לאפחד,
אני מבטיחה שאהיה שם בשבילך ואני מבטיחה להיות מאוד בשקט
אבל...
אם יום אחד תתקשר אליי ולא תהיה תשובה..
תבוא מהר אולי אני צריכה אותך!"
מקווה שזה מה שחיפשת..
אוהבת המון
גל!ש