היי אנשושים...
תגידו..מישהו יודע מה זה ה- "איי דונט לייק יו" שמופיע כשרוצים לכתוב תגובה לסיפור?
זה ממש מעצבן...כתבתי סיפור ואני לא יכולה לקבל תגובות...
אני לא יודעת על מה את מדברת האמת..
אבל פירוש המילים איי דונט לייק יו זה: אני לא אוהב אותך.
חחחח מן הסתם אני יודעת מה הפרוש של איי דונט לייק יו...
אבל לפעמים כשרוצים לכתוב תגובה זה פותח חלון לבן ושם כתב את זה ואי אפשר להגיב...זה מציק!
לא יודעת...
תפני למנהל האתר ותשאלי..
או תכתבי בפורום תמיכה..
יאאא נכוןן??!!!
חחח גם אצלי ככה כשאני רוצה להגיב בסיפורים
יוצא לי ה"איי דונט לייק יו" זה מעצבן רצחחח